Latvijas televīzijas raidījumā viesojās Elīna un Nauris Didrihsoni, kuri dalījās ar savām motivācijām smagi strādāt un tiekties uz lielākiem ienākumiem.
Viņi uzsvēra, ka nauda nav viņu galvenais mērķis, taču atklāja savas domas par šo jautājumu un atklāja, cik viņi mēnesī nopelna.
Runājot par ģimenes finanšu pārvaldību, viņi nevar precīzi nosaukt savu mēneša budžetu, taču katra mēneša beigās viņi apsēžas un pārrunā sasniegto.
Lai justos labi, viņiem mēnesī nepieciešams nopelnīt aptuveni 10 līdz 15 tūkstošus eiro, kas nodrošina ērtu dzīvi un iespēju iegādāties vēlamās lietas. Vismaz tā uzskata Nauris.
Abiem ir spēcīga iekšējā motivācija, kas virza viņus un viņu ģimeni uz priekšu. Lai gan nauda ir patīkama, viņi vairāk tiecas pēc emocijām un jaunām pieredzēm.
Elīna arī dalās savos uzskatos, norādot, ka emocijas ir tās, kas rada vēlmi izvirzīt jaunus mērķus un sasniegt tos biznesā.
Ja emociju nav, sajūtas kļūst negatīvas. Tomēr viņiem nav noteiktu ierobežojumu – abi var strādāt bez “griestiem”, kas piešķir brīvību un rada azartu, kas ir augsti vērtējama sajūta.
Naurim ir viens Elīnas apģērbs, kuru viņš labprāt iznīcinātu. Pēc grūtniecības sieva nēsā koriģējošo veļu, kuru vīrs mēdz dēvēt par “trusenēm” – šis apģērbs šķiet nepievilcīgs, un viņš labprāt no tā atbrīvotos. Tikmēr sieva bieži uzvelk lielu T-kreklu virs šīs veļas, bet tas ir tikai uz īsu brīdi no rīta vai vakarā.
Bet kas tad tās par biznesa problēmām Didrihsoniem? Viņi arī par to runā pavisam atklāti! Vairāk par to var lasīt otrajā raksta daļā.
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk
Tevi noteikti interesēs
- 7 seni tautu ticējumi, ko nedrīkst darīt Helovīna dienā, lai neveiksmes neienāk jūsu mājās un ģimenē
- Vai tiešām drīkst laist suni gultā: ko par to saka speciālisti un saimnieki
- Kāpēc patiesībā 31. oktobra vakarā noteikti jādedzina sveces: senlatviešu rituāls, kas piesaista veiksmi un sniedz aizsardzību
- ”Kāpēc jums virtuvē ir muzejs?” Mans franču draugs samulsa par lietām, kas Latvijā ir gandrīz katrā mājā
- Meteorologs Toms Bricis nākošnedēļ, sākot no 3. novembra, sola “rekordus”
- Nopirku produktus uz mēnesi, bet pēc nedēļas pusi izmetu – šefpavārs atklāj kādus produktus labāk nepirkt

 
        






