Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Ko gaidīt, ja svētdien pie jūsu loga nosēžas putns: daži spēcīgi ticējumi par šo dienu kopš seniem laikiemby Laura Andersone
- Tas sāksies 29. septembrī jau no rīta un ilgs piecas dienas: sinoptiķi teica, kam sagatavotiesby Sandra Vīgante
- Kā apgaismot lauku āra tualeti – izmantojot tikai vienu skrūvi un uzgriezni – it īpaši, ja nav elektrībasby Rinalds Zembergs