Londonas Kinga koledžas pētījumā tika salīdzināti 4250 identisko dvīņu un 4250 neidentisko dvīņu interneta lietošanas paradumi.
Zinātnieki atklāja, ka gēni ir atbildīgi par 39% no tiešsaistē pavadītā laika. Pēc viņu domām šie rezultāti parāda, ka sociālie mediji mūs nepievilina un neiesloga kā “bezpalīdzīgus patērētājus”, bet cilvēku tieksme tos izmantot ir dabiska.
Profesors Roberts Plomins skaidro, ka “galvenā komponente gēnu un apkārtējās vides korelācijā ir izvēle. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis pasīvi uztver apkārt notiekošo, bet paši nosaka savu rīcību, un izvēle ir saistīta ar iedzimtību.”
Lasi vēl: Lūk, kas notiek, kad tu pārvari atkarību no mobilā telefona!
Uzzini vairāk par šo pētījumu un interesantiem ar iedzimtību un sociālajiem medijiem saistītiem faktiem, šķirot nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- “Kādā brīdī iestājas rutīna…”: dziedātājai Aijai Andrejevai negaidīti jaunumi (+ VIDEO)by Laura Andersone
- Latvijas veikalos pircēji pēkšņi sākuši masveidā iegādāties konkrētu pārtikas produktu – kāpēcby Sandra Vīgante
- Kāpēc dažas olas lobās viegli nost, bet dažas tieši pretēji, ļoti grūtiby Sandra Vīgante