Pēc sūdzību saņemšanas no vairākiem uzticamiem klientiem, Dienvidkarolīnā esošā itāļu restorāna “Caruso’s” īpašnieks pieņēmis pretrunīgi vērtēto lēmumu liegt ēstuvē ierasties ar bērniem, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem.
Un, par spīti sūdzībām sociālajos tīklos, īpašnieks skaidro, ka kopš lieguma stāšanās spēkā viņa uzņēmējdarbība ir patiesi uzplaukusi.
“Caruso’s” restorāns tiek raksturots kā tradicionāls, klasisks un personisks, nav šaubu, ka tajā neiederējās apkārt skraidoši, raudoši un brēcoši bērni, kuri vēlas pilnā skaļumā vecāku viedierīcēs skatīties multfilmas un dziedāt līdzi tajās atskaņotajām dziesmām. Sliktākais ir tas, ka vecāki tajā brīdī nemaz nav likušies zinis par atvasēm, tādējādi sagādājot citiem apmeklētājiem nepatīkamus brīžus.
Tieši tādēļ restorāna īpašnieks Paskāls Karuso 2017. gada janvārī lēma par labu aizliegumam ņemt līdzi bērnus, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem, lai garantētu pozitīvu pieredzi apmeklētajiem un attaisnotu savu labo reputāciju.
Kāda reakcija sekoja pēc noteikuma stāšanās spēkā un kā izmainījās Karuso restorāns?
Lasi vēl: Kas īstenībā notiek McDonalds restorānos? Šīs darbinieku ziņas tevi pārsteigs!
Lai lasītu tālāk, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- 7 iemesli, kāpēc ir vērts turēt atsevišķu karti bez līdzekļiem
- Tikai konkrēts ātrums nodrošina minimālu degvielas patēriņu — ja to pārsniedz, bāka iztukšosies daudz ātrāk
- Diemžēl atgadījums kādā Ogres veikalā sabojāja man visu dienu: ”Es neizturēju un aizrādīju kasierei”
- No 29.oktobra vakara laikapstākļi kardināli mainīsies ”Priekš rudens mēneša tas ir netipiski”
- Austrāliešu ģimene pārcēlās uz Latviju: viņiem bija grūti pierast pie konkrētām lietām ko mēs darām
- Rīgā mani apturēja likumsargi un lūdza mani pārkāpt ceļu noteikumus un beigās man atnāca sods: stāstu kas notika







