Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” ienākšana līdzsvaros tirdzniecību Rīgā, pašreizējiem diviem, ārpus pilsētas centra esošajiem t/c “Spice” un “Alfa” pievienojot trešo – “Akropole”, portālam “LA.lv” komentē Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) eksperti.
Šī trijstūra izveidošanās mainīs apgrozījuma struktūru visos tirdzniecības centros, protams, visvairāk ietekmējot “Akropolei” tuvāk esošos.
Tajā skaitā līdz nākamajai ziemai tiks pilnībā pārveidots t/c “Azur”, kurā izvietosies Baltijā lielākais “K Senukai” veikals, paliks “Rimi”, “Dino Zoo” un “Hesburger”.
LTA uzskata, ka Rīgas domei vajadzētu atgriezties pie savulaik atbalstītās LTA iniciatīvas – K.Barona ielu izveidot kā garāko un nozīmīgāko tirdzniecības un atpūtas ielu Baltijā.
Kas atšķir “Akropoli” no citiem?
“Akropole” atšķiras no pārējiem tirdzniecības centriem ar to, ka liela daļa platības paredzēta daudzveidīgai izklaidei – deviņas kino zāles, ledus halle, bērnu laukumiņi telpās un ārā.
Lasi arī: Milzīgas rindas jaunās Maximas atklāšanā Akropolē (ar FOTO)
Viena tirdzniecības centra daļa kā porcelāna formēšana, tad nākošā – apdedzināšana, trešā – glazēšana, interjerā izmantojot ne tikai ķieģeļus, bet arī porcelānu.
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk
Tevi noteikti interesēs
- “Latvijas Pasts” nāk klajā ar jaunumiem, kas stāsies spēkā jau 10. janvārīby Laura Blūma
- Talantīgais hokejists Kaspars Daugaviņš pirmo reizi komentē, vai nav nožēlojis savu lēmumu beigt hokejista karjeruby Laura Blūma
- Latvija jau šogad gatavojas ieviest pilnīgi jaunu nodokli, kurš ietekmēs daudzusby Sandra Ločmele