Kas mainīsies līdz ar Akropoles ienākšanu tirgū; Ko konkurences cīņā var sagaidīt pircēji

Izmantoti pat vēsturiskie šīs fabrikas ēkas ķieģeļi un senās metāliskās kolonas – viss interjers veidots iedvesmojoties no Kuzņecova porcelāna tapšanas procesa.

Kopējā iecere – radīt noskaņu, radīt emocijas un atgādināt to, kas reiz šeit bijis un lai būtu interesanti tirdzniecības centra apmeklētājiem.

Starp nomniekiem ir jaunākās koncepcijas veikali – lielas platības, plašs sortiments. Piemēram, veikalam “Zara” – 3000 kvadrātmetru. “Maxima” – aptuveni 7000 kvadrātmetru platība tikai tirdzniecības zālei vien, un veikalā ir elektroniskās cenu zīmes.

Lasi arī: Milzīgas rindas jaunās Maximas atklāšanā Akropolē (ar FOTO)

“Akropole” orientēta uz ļoti plašu patērētāju loku, nedalot tos kategorijās. Nomnieki savā sortimentā piedāvā gan dārgākas preces, gan par zemākām cenām – tie ir veikali ar plašu piedāvājumu un lielu izvēli.

Nav domāts specializēties tikai uz ļoti bagātiem, stilīgiem vai ļoti jauniem, vai gados veciem patērētājiem, uzsver LTA.

“Akropoles” plānotāji uzsver, ka iecere bijusi likt justies ērti, patīkami un lai ikviens sajustos šeit gaidīts. “Akropolē” atvērti arī vairāki ēdināšanas uzņēmumi, t.sk. klientu vidū ļoti populārais “Gan Bei” restorāns.

Avots:

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment