Viens no Rīgas tirdzniecības centriem Galerija Azur šobrīd piedzīvo pamatīgas pārmaiņas – šī centra darbību būtiski ietekmēja jaunatklātā Akropole, kas atrodas praktiski blakus (abus centrus šķir vien dzelzceļa sliedes).
Lai arī jau ilgāku laiku bija zināmas kaut kādas detaļas par gaidāmajām izmaiņām Azur darbībā, tagad ir zināmi konkrētāki plāni.
Izrādās, ka šī gada nogalē tajā tiks atvērts jauns t/c ar nosaukumu “Ozols”.
Centrā plānots atvērt jauna koncepta “K Senukai” veikalu, kura platība pārsniegs 20 000 kvadrātmetrus. Tāpat tajā turpinās darboties veikals “Rimi”, būs pieejams ātrās ēdināšanas restorāns “Hesburger”, kā arī citi dažādu preču un pakalpojumu sniedzēji.
“Klientiem laiks kļūst arvien svarīgāks, tāpēc jaunais koncepts paredz vairākus jauninājumus tieši klientu servisa pilnveidošanā. Jaunais veikala dizains nodrošinās ērtu vidi, kurā klienti varēs viegli orientēties un ātri atrast vajadzīgās preces,” pastāsta “Kesko Senukai Latvia” ģenerāldirektora vietnieks Marus Šukausks.
Lai paātrinātu klientu servisu, uzņēmums šobrīd iegulda lielas investīcijas IT sistēmās.
“Klienti varēs izmantot īpašus stendus, lai “izsauktu” konsultantu. Plānots, ka klientus apkalpos un konsultēs līdz 200 liela cilvēku komanda. Tāpat jaunais “K Senukai” būs pirmais “DIY” (“do it yourself” jeb dari pats) segmenta veikals Baltijā, kurā būs arī pašapkalpošanās kases.”
Lasi arī: Viņi nemūžam nepametīs nelaimē: trīs horoskopa zīmes, kuru pārstāvji rūpējas par draugiem un ģimeni
Uzņēmuma pārstāvis arī sola ievērojamus jaunumus sortimenta izvēlē. Īpaši liela vieta būšot atvēlēta tehnoloģiju preču kategorijai, piemēram, “Apple” un “Samsung” stendiem.
“Tradicionāli “K Senukai” piedāvājums ir pievilcīgs ģimenēm, taču šis koncepts paredz īpaši uzrunāt arī gados jaunāku auditoriju, kas pirmā vēlas aplūkot un izmēģināt inovatīvas tehnoloģijas. Pie mums būs pieejami arī pakalpojumi mājas labiekārtošanai – šuvēju, finanšu un piegādes pakalpojumi, dizaineru konsultācijas, instrumentu noma un lojalitātes programmas,” lepojas M. Šukausks.