Lai arī “Goodbye Mog” ir pēdējā grāmata no Džūditas Kerras grāmatu sērijas par kaķenīti Minci, un šajā grāmatā kaķenīte nomirst, 92 gadus vecā autore viņai ļāvusi doties jaunā piedzīvojumā – filmiņā par Minces Ziemassvētku negadījumu (“Mog’s Christmas Calamity”).
Video redzams, kā varonīgā kaķenīte izglābjas no nelaimes – pa nakti bija netīšām atstāta ieslēgta cepeškrāsns, un viņa pamostas no tā, ka sajūt dūmu smaku. Tad viņa netīšām piezvana ugunsdzēsējiem.
Šīs reklāmas moto ir “Christmas is for sharing” (Ziemassvētki ir dalīšanās laiks).
Neparastais stāsts publicēts vietnē YouTube un divu dienu laikā apskatīts jau četrus miljonus reižu. Izskatās, ka tā ir kļuvusi par visu laiku labāko Ziemassvētku reklāmu.
Avots: www.womendailymagazine.com
Tevi noteikti interesēs
- Ziemas vietā būs “meteo-pavasaris”: sinoptiķi atklāj kas gaidāms un kam gatavotiesby Sandra Vīgante
- Kāpēc lielākā daļa sieviešu nekādā gadījumā nevar cept kartupeļus: trīs iemesliby Rinalds Zembergs
- Kad mans vīrs Antons aizgāja pie manas māsas, es domāju, ka sliktāk būt nevar, taču patiesais pārsteigums nāca no manas mammasby Rinalds Zembergs