Lai arī “Goodbye Mog” ir pēdējā grāmata no Džūditas Kerras grāmatu sērijas par kaķenīti Minci, un šajā grāmatā kaķenīte nomirst, 92 gadus vecā autore viņai ļāvusi doties jaunā piedzīvojumā – filmiņā par Minces Ziemassvētku negadījumu (“Mog’s Christmas Calamity”).
Video redzams, kā varonīgā kaķenīte izglābjas no nelaimes – pa nakti bija netīšām atstāta ieslēgta cepeškrāsns, un viņa pamostas no tā, ka sajūt dūmu smaku. Tad viņa netīšām piezvana ugunsdzēsējiem.
Šīs reklāmas moto ir “Christmas is for sharing” (Ziemassvētki ir dalīšanās laiks).
Neparastais stāsts publicēts vietnē YouTube un divu dienu laikā apskatīts jau četrus miljonus reižu. Izskatās, ka tā ir kļuvusi par visu laiku labāko Ziemassvētku reklāmu.
Avots: www.womendailymagazine.com
Tevi noteikti interesēs
- Aizsaulē devusies leģendāra māksliniece un dziedātāja, kurai šai saulē paliek 4 atvasesby Sandra Ločmele
- Anna Sedokova met sēras par Timmu pie malas un atsāk koncertēt – viņas prasības organizatoriem ir mulsinošasby Sandra Ločmele
- Komponists Raimonds Pauls svin dzimšanas dienu un intervijā atklāj ko patiesībā domā par dzīvi pēc 60by Laura Blūma
Kas par diršanu
Kaķene pati netīšām ieslēdza plīti, un aiz bailēm izdemolēja vēl pusmāju. Interesanti, kā gan Tomasu ģimene – vīrs un sieva tika ārā, un kādēļ neviens no viņiem nezvanīja ugunsdzēsējiem. Reklāma ir diezgan laba, bet man nepatīk teksts ko esat sarakstījuši…