Iespējams sirsnīgākā Ziemassvētku reklāma

Lai arī “Goodbye Mog” ir pēdējā grāmata no Džūditas Kerras grāmatu sērijas par kaķenīti Minci, un šajā grāmatā kaķenīte nomirst, 92 gadus vecā autore viņai ļāvusi doties jaunā piedzīvojumā – filmiņā par Minces Ziemassvētku negadījumu (“Mog’s Christmas Calamity”).

Video redzams, kā varonīgā kaķenīte izglābjas no nelaimes – pa nakti bija netīšām atstāta ieslēgta cepeškrāsns, un viņa pamostas no tā, ka sajūt dūmu smaku. Tad viņa netīšām piezvana ugunsdzēsējiem.

Šīs reklāmas moto ir “Christmas is for sharing” (Ziemassvētki ir dalīšanās laiks).

Neparastais stāsts publicēts vietnē YouTube un divu dienu laikā apskatīts jau četrus miljonus reižu. Izskatās, ka tā ir kļuvusi par visu laiku labāko Ziemassvētku reklāmu.

Avots: www.womendailymagazine.com

Iesaki šo rakstu citiem!

COMMENTS

  • <cite class="fn">Anonīms</cite>

    Kas par diršanu

  • <cite class="fn">Anonīms</cite>

    Kaķene pati netīšām ieslēdza plīti, un aiz bailēm izdemolēja vēl pusmāju. Interesanti, kā gan Tomasu ģimene – vīrs un sieva tika ārā, un kādēļ neviens no viņiem nezvanīja ugunsdzēsējiem. Reklāma ir diezgan laba, bet man nepatīk teksts ko esat sarakstījuši…

Leave a Comment