Kas mainīsies līdz ar Akropoles ienākšanu tirgū; Ko konkurences cīņā var sagaidīt pircēji

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” ienākšana līdzsvaros tirdzniecību Rīgā, pašreizējiem diviem, ārpus pilsētas centra esošajiem t/c “Spice” un “Alfa” pievienojot trešo – “Akropole”, portālam “LA.lv” komentē Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) eksperti.

Līdz ar to lielos vilcienos var pateikt, ka noformējies tirdzniecības trijstūris ASA (“Alfa”-“Spice”-“Akropole”) kopā ar nozīmīgām aktivitātēm Rīgas centrā: t/c “Origo”, “Galerija Rīga”, “Galerija Centrs” un “Stokmann”, norāda LTA.

Šī trijstūra izveidošanās mainīs apgrozījuma struktūru visos tirdzniecības centros, protams, visvairāk ietekmējot “Akropolei” tuvāk esošos.

Tajā skaitā līdz nākamajai ziemai tiks pilnībā pārveidots t/c “Azur”, kurā izvietosies Baltijā lielākais “K Senukai” veikals, paliks “Rimi”, “Dino Zoo” un “Hesburger”.

LTA uzskata, ka Rīgas domei vajadzētu atgriezties pie savulaik atbalstītās LTA iniciatīvas – K.Barona ielu izveidot kā garāko un nozīmīgāko tirdzniecības un atpūtas ielu Baltijā.

Kas atšķir “Akropoli” no citiem?

“Akropole” atšķiras no pārējiem tirdzniecības centriem ar to, ka liela daļa platības paredzēta daudzveidīgai izklaidei – deviņas kino zāles, ledus halle, bērnu laukumiņi telpās un ārā.

Vēl “Akropole” izceļas ar to, ka tirdzniecības centrs atrodas vietā, kur agrākos laikos atradās slavenā Kuzņecova porcelāna fabrika. Britu arhitektūras un interjera dizaina kompāniju “Benoy” idejiski sadalīja tirdzniecības centru trijās daļās.

 

Lasi arī: Milzīgas rindas jaunās Maximas atklāšanā Akropolē (ar FOTO)

Viena tirdzniecības centra daļa kā porcelāna formēšana, tad nākošā – apdedzināšana, trešā – glazēšana, interjerā izmantojot ne tikai ķieģeļus, bet arī porcelānu.

Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk

Leave a Comment