ASV, piemēram, 70% no visiem pieaugušajiem ir reģistrējušies Facebook vietnē, bet Lielbritānijā tā ir vairāk nekā puse.
Sadiki arī paredz, ka Facebook turpinās savu līdzšinējo politiku saistībā ar mirušajiem lietotājiem.
Šobrīd, ja lietotājs nomirst, Facebook neizdzēš viņa kontu, bet atstāj kā lapas “atceres” versiju. Vienīgais veids, kā izdzēst kontu, ir piekļūstot tam ar lietotājvārdu un paroli. Tomēr pieņemot, ka reti kurš izpauž savus lietotāja datus, konts visticamāk pastāvēs arī ilgi pēc cilvēka nāves.
Portāls Digital Beyond vēsta, ka šī gada laikā ies bojā 970 000 Facebook lietotāju no visas pasaules, salīdzinot ar 385 968 cilvēkiem 2010. gadā un 580 000 lietotājiem 2012. gadā.
Facebook politika saistībā ar mirušajiem lietotājiem ir izpelnījusies kritiku, jo ģimenes vēlas lielāku kontroli pār to, kā viņu radiniekus atcerēsies tiešsaistes vidē. Daudziem vēl joprojām parādās paziņojumi par dzimšanas dienu, neskatoties uz to, ka viņu vairs nav starp dzīvajiem.
Facebook mēģina atrisināt šo problēmu, iesakot lietotājiem uzstādīt “Legacy Contact” iespējas, ar kuru var norādīt, kādu saturu publicēt pēc savas nāves.
“Legacy Contact” var pārvaldīt lietotāja profilu – tas var publicēt pēdējo ierakstu un pat apstiprināt jaunus draudzības uzaicinājumus, kā arī nomainīt profila attēlu vai titulbildi uz kaut ko piemērotāku.
Facebook pārstāvji atteicās prognozēt, kad mirušo lietotāju skaits varētu pārsniegt dzīvo lietotāju skaitu.
dailymail.co.uk