Izrādās, ka logo, kas daudzviet ir pat atpazīstamāks par kristiešu krustu, patiesībā simbolizē mātes krūtis.
Lielais M burts uz koši sarkana fona, kā arī līniju izliekums liek domāt par pašu pirmo, kas mūs ir barojis. Tāpēc tas nav gluži neķītri, bet tomēr ir nedaudz smieklīgi.
Šis fakts nāca gaismā jau 20. gs. 60. gados, kad uzņēmums vēlējās mainīt logo dizainu, un dizaina konsultants un psihologs Luiss Českins iebilda pret to. Viņam izdevās pārliecināt uzņēmuma vadību atstāt “zelta arkas”, jo tās ir svarīgas ne tikai uzņēmuma identitātei, bet arī klientu piesaistīšanai.
Lasi vēl: Kas īstenībā notiek McDonalds restorānos? Šīs darbinieku ziņas tevi pārsteigs!
Viens no pirmajiem reklāmas saukļiem pat bija “Iedod mammai brīvu vakaru” (Give mom a night off), kas šķiet uzjautrinoši. Tomēr psihologi un mārketinga speciālisti ar to nodarbojas nepārtraukti, un McDonalds pavisam noteikti nav vienīgais šāds uzņēmums. Tā ir kā pavedināšanas spēle un pircēju apmuļķošana, lai viņi pirktu produktus. Viņi saņem miljonus, lai noskaidrotu, kā manipulēt ar cilvēkiem un piekļūt viņu zemapziņai. Psiholoģija tiek pielietota reklāmas industrijā jau kopš pagājušā gadsimta 20. gadiem.
Dažkārt tirgus izpētes rezultātos ir redzams, ka bērni spēj atpazīt zīmolu logo pat pirms atceras savu vārdu. Ar McDonalds tas ir pilnīgi iespējams, jo šis restorāns daudzviet pasaulē it ļoti populārs.
McDonalds dibinātājs Reimonds (Rejs) Kroks pat izmantoja uzņēmuma lidmašīnu, lai izpētītu, kur atrodas baznīcu torņi, un izvietoja restorānus to tuvumā, lai pircējos raisītu drošības un pamatīguma sajūtu.
Piekļūstot jaunāko apmeklētāju vēlmēm, tiek izmantotas vēl arī citas metodes. McDonalds restorānos ļoti bieži ir krāsaini rotaļu laukumi, ēdiens ir gan sāļš, gan salds, un nedrīkst aizmirst arī par slaveno klaunu, un, visbeidzot, “Happy Meals” komplektos, kas domāti bērniem, tiek iekļautas arī “bezmaksas” rotaļlietas.
Avots: mirror.co.uk
Tevi noteikti interesēs
- Mans znots gandrīz savāca manus ietaupījumus, bet es uzrādīju čeku par 30 000 un palūdzu atbrīvot Mārupes dzīvokli
- Rimi veikalos gaidāmas lielas izmaiņas – Latvijā visu ieviesīs jau pēc 4 mēnešiem
- Iztērēju visu Māra ietaupījumus un uzrīkoju sev pamatīgu Vecgada vakaru Taizemē; kas viņam par to bija sakāms
- Uzkoda Jaunajam gadam, kas saglabājas ilgāk svaiga par salātiem: nav pat jāstājas pie plīts, un tā vienmēr kļūst par galda rotu
- Baiba Sipeniece-Gavare atklāti par populāro šovu “Saimnieks meklē sievu” pēc astoņiem nostrādātiem gadiem
- Sešas ķīniešu zodiaka zīmes 2025. gada 14. decembrī piesaistīs īpašu veiksmi un labklājību








