“Maxima” akcionāri ir iegādājušies Igaunijas būvmateriālu mazumtirdzniecības līderi

Uzņēmums “Vilniaus Prekyba”, kas ir veikalu tīkla “Maxima” akcionāri, ir iegādājušies Igaunijas vadošo būvmateriālu mazumtirdzniecības veikalu tīklu “Bauhof”, turpinot darbības paplašināšanu Baltijas valstīs.

“Vilniaus Prekyba” piederošais būvmateriālu un mājas preču mazumtirdzniecības tīkls “Ermitažas” ar “Bauhof” īpašnieku “MyInvest Estonia” jau ir noslēdzis līgumu par kompānijas iegādi, un darījums stāsies spēkā pēc Igaunijas Konkurences padomes apstiprinājuma.

“Šis ir nozīmīgs solis, īstenojot koncepta “dari pats” mazumtirdzniecības tīklu paplašināšanu Lietuvā un ārvalstīs. Mēs redzam iespējas “Bauhof” tīkla attīstībai, jo, būdams labi pārvaldīts un stabils uzņēmums, tas nodrošina izcilus pakalpojumus gan biznesa klientiem, gan mazumtirdzniecības un e-komercijas klientiem,” komentē Marijus Kriščiūns (Marijus Kriščiūnas), biznesa attīstības uzņēmuma “Ermi Group” direktors un uzņēmuma “Ermitažas” vadītājs.

Kā norāda M.Kriščiūnas, veikalu tīklu ir plānots attīstīt visās trīs Baltijas valstīs. Igaunijā tas turpinās darboties kā “Bauhof”, savukārt Lietuvā kā “Ermitažas”.

“15 gadu laikā “Bauhof” ir kļuvis par vienu no Igaunijas būvmateriālu un dārzkopības preču mazumtirdzniecības līderiem, ar ko ļoti lepojamies. Uzņēmuma iegādes darījuma noteikumi ir pieņemami abām pusēm. Šobrīd “Bauhof” ir sasniedzis tādu attīstības līmeni, ka varam paļauties uz uzņēmumu. Pirmajos piecos šī gada mēnešos uzņēmuma apgrozījums ir audzis par 10%, salīdzinot ar to pašu periodu pirms gada. Uzņēmuma pārdošana mums ļaus uzsākt jaunas aktivitātes un koncentrēt uzmanību tām,” saka Indreks Frans (Indrek Fran), “Bauhof” īpašnieku “MyInvest Estonia” padomes priekšsēdētājs.

Abu mazumtirdzniecības ķēžu apvienošanās būs ieguvums pircējiem gan Lietuvā, gan Igaunijā, jo ļaus nodrošināt vēl plašāku preču piedāvājumu par izdevīgākām cenām.

“Maxima Latvija” klientu iepirkšanās iespēju paplašināšanā un pieredzes uzlabošanā Latvijā šogad plāno investēt vairāk nekā 23 miljonus eiro. Veicinot ērtu un pieejamu iepirkšanos, “Maxima Latvija” veikalu tīkla paplašināšanā un rekonstrukcijās plānots veikt investīcijas 22 miljonu eiro apmērā. Tāpat vairāk nekā 1,3 miljoni eiro tiks novirzīti klientu ērtību uzlabošanai, attīstot pašapkalpošanās kasu tīklu, savukārt klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidē tiks ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro. Kopumā “Maxima Latvija” šogad plāno rekonstruēt 15 veikalus gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērt vismaz 5 jaunus dažāda formāta veikalus visā Latvijā, to skaitā virkni “Maxima Express” koncepta veikalu.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment