“Trieciens bija tik stiprs, ka ķivere tika norauta no galvas,” Lauda vēlāk stāstīja par šo avāriju, kurā arī cieta viņa plauša un viņš pats guva smagus apdegumus. Viņa mašīna “Ferrari” aizdegās, un viņu izvilka no mašīnas tikai pēc 55 sekundēm.
Jau 42 dienas pēc avārijas Lauda atkal sēdās pie stūres un ieguva 4.vietu Itālijas “Grand Prix” izcīņas sacīkstēs Moncā.
“Ātra atgriešanās bija daļa no manas stratēģijas nesēdēt mājās un nedomāt, kāpēc ar mani tā noticis,” stāstīja Lauda.
Līdz sacīkšu braucēja karjeras beigām 1985. gadā viņš piedalījās 171 “Formula 1” sacīkstēs, uzvarot 25 no tām un iegūstot godalgas 54 reizes.
Vēl savas sacīkšu karjeras laikā Lauda nodibināja savā vārdā nosauktu aviosabiedrību “Lauda Air”. 1991. gada maijā viena tās lidmašīna avarēja pēc izlidošanas no Bangkokas, un šajā avārijā gāja bojā visi 223 pasažieri un apkalpes locekļi.
Lauda deviņdesmitajos gados pārdeva “Lauda Air” un 2003. gadā nodibināja citu lidsabiedrību “Niki”, kuru 2011. gadā pārdeva aviokompānijai “Air Berlin”. 2018. gada janvārī viņš šo lidsabiedrību atpirka un pārdēvēja par “Laudamotion”, bet vēlāk to pārdeva Īrijas zemo cenu aviokompānijai “Ryanair”.
Tevi noteikti interesēs
- Vienīgā skaidrā pazīme, kas atklāj cilvēku, no kura labāk turēties tālāk (Sartra doma)by Rinalds Bergmanis
- “Es slēpos. Attālums bija neliels, varbūt 15 metri…”: igauņu fotogrāfs tiek pie unikāliem kadriem, daudzi pat sākumā tos apšauba (+ VIDEO)by Laura Andersone
- Ceļu inspektors atgādināja, kādus priekšmetus no automašīnas vadītājam drīkst pilnīgi likumīgi konfiscētby Sandra Vīgante