PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…
Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.
Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?
Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.
Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.
Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Meteorologs Toms Bricis nākošnedēļ, sākot no 3. novembra, sola “rekordus”
- Primadonna Alla Pugačova un viņas vīrs Maksims Galkins atkal pārceļas: iegādājušies vēl vienu jaunu villu – zināms, kur viņi tagad dzīvos
- Daudzi autovadītāji joprojām kļūdās ar sajūgu — vienkārši skaidroju, vai tas jāspiež, bremzējot
- Sēņu krēmzupa “no restorāna”: recepte no mana drauga, kas ir šefpavārs
- “Tu taču visu dienu mājās sēdi!”: uzskata mana vīramāte un biju spiesta “skaidroties”, kāpēc katru dienu nevāru Edgaram boršču
- Pirmo reizi kopš 1846.gada: tikai divas dienas novembrī naksnīgajās debesīs būs skatāms unikāls skats








