Pilnīga izgāšanās – 20. gadsimta neveiksmīgākie PSRS automobiļi

sdcsadcsa

PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…

Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.

Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?

Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.

sarb_start_1-1

Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.

Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!

Iesaki šo rakstu citiem!

COMMENTS

  • <cite class="fn">Anonīms</cite>

    1996. gadā Elabugā sākās šo auto “vākšana” kopā. Brazīlijas bezceļnieki kļuva par Tatāru krievu auto, kas bija mērķēts uz iekšējo tirgu.

  • <cite class="fn">http://bit.ly/2fxj60V</cite>

    Raksts pilns ar aplamībām. Uz Gaz-21, Vecās Volgas bāzētais busiņš, starp citu, ir ļoti simpātisks. Nebūt neatpaliek no VW busiņa, manuprāt pat parspēj. Arī tehniskajos parametros – Gaz21 dzinējā ļoti daudz kas bija “pārņemts” no okupētās Vācijas un Pobedas.
    Tāpat Moskvich 2140 nosaukts par 2141, kas tiešām bija ne pārāk izdevies modelis, salīdzinot ar tajā pašā laikā tautās palaisto Vaz 2108/ 2109 (3d un 5d versijas) – mazjaudīgāks dzinējs, neizturīgāka piekare, nenoturība pret koroziju.
    Ņiva bija un joprojām ir ļoti pieprasīts modelis.
    Kas attiecas uz Volgu, tad pēc 24 nāca 2410, kas atšķīrās ar plastmasas priekšējo resti un iebūvētajiem durvju rokturiem, tāpat 2410 bija mazāka “pilnā masa”, kas jau Latvijas laikā prasīja mazākus nodokļu maksājumus. Pēc 2410, kas gan uzskatāms par 24. modeļa feisliftu, bija 3110, kur saglabājot radniecīgas virsbūves aprises, jau pilnībā bija citi lukturi, restes, pamatīgas izmaiņas salonā un uzlabojumi dzinējā.
    Starp citu, vai kāds vēl atceras, ka mūsu pašu Biķernieku trasē notika tādas sacensības kā Dzintara Volga? No rūpnīcas standarta 95ZS dzinēja ar praktiski neizlietojamu resursu, prasmīgi meistari garāžu kooperatīvos un autoparku garāžās izspieda apbrīnojamu jaudu!
    Vai arī tev ir kāds sapnis par īpašu auto tieši priekš tevis? Pirmā iemaksa par labu auto jau šogad? Izsmalcināta rotaslieta mīļotajai sievietei, dāvanas tuviniekiem, traka Jaungada ballīte draugu lokā un nedēļas atvaļinājums kādā no slēpošanas kūrortiem? Tu arī to vari! Piepildi savus slēptākos sapņus.

Leave a Comment