PSRS laikos nebija sekss, narkotikas un rokenrolls, bet bija teju neierobežots pieprasījums pēc automobiļiem. Tomēr vēsturē ir zināmi automobiļu modeļi, kas savu popularitāti ieguvuši nejau tādēļ, ka tie ir bijuši labi…
Kā teicis kāds klasiķis – auto nav māksla, tas tomēr ir pārvietošanās veids. Pieprasījums pēc noteiktu marku automobīļiem ir mērāms miljonos – Fiat 124, VW Kafer, Citroёn 2CV, Renault 4 un daudzi citi, ieguva milzīgu popularitāti, gluži pretēji ir ar pāris modeļiem, kas diemžēl netika redzēt saules gaismu.
Kad automobiļu modeļi sāka izgāzties?
Noteikti jāsāk ar padomju mikroautobusu Start, kas nemaz tālāk par projekta līmeni netika. Viss pamatojams ar pārlieku augstajām izmaksām un ne labāko virsbūvi. Tā arī labāku modeli par šo kompānija neizveidoja.
Neskaitāmus padomju laika autobomiļus varēja iegādāties tāpat vien, kas liecināja par to ne pārāk augsto kvalitāti.
Lai lasītu tālāk un uzzinātu par pārējiem neveiksmīgajiem auto modeļiem, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- “Vai tik šis nav tas ļaunais?”: latviešu biologs skaidro, kā atpazīt “spāņus” no citiem gliemežiem un nenodarīt skādi vietējai mikrofloraiby Laura Andersone
- “Man ir 20 gadu pieredze!”: dārza influenceris Dāvids pastāsta, kā aprēķināt, cik daudz tomātu stādiem jāapgriež lapasby Laura Andersone
- “Tas nav pats svarīgākais dzīvē…”: aktrise un psiholoģe Diāna Zande negaidīti par savu dzīvi atklāj līdz šim nezināmus faktusby Laura Andersone