Pēc sūdzību saņemšanas no vairākiem uzticamiem klientiem, Dienvidkarolīnā esošā itāļu restorāna “Caruso’s” īpašnieks pieņēmis pretrunīgi vērtēto lēmumu liegt ēstuvē ierasties ar bērniem, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem.
Un, par spīti sūdzībām sociālajos tīklos, īpašnieks skaidro, ka kopš lieguma stāšanās spēkā viņa uzņēmējdarbība ir patiesi uzplaukusi.
“Caruso’s” restorāns tiek raksturots kā tradicionāls, klasisks un personisks, nav šaubu, ka tajā neiederējās apkārt skraidoši, raudoši un brēcoši bērni, kuri vēlas pilnā skaļumā vecāku viedierīcēs skatīties multfilmas un dziedāt līdzi tajās atskaņotajām dziesmām. Sliktākais ir tas, ka vecāki tajā brīdī nemaz nav likušies zinis par atvasēm, tādējādi sagādājot citiem apmeklētājiem nepatīkamus brīžus.
Tieši tādēļ restorāna īpašnieks Paskāls Karuso 2017. gada janvārī lēma par labu aizliegumam ņemt līdzi bērnus, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem, lai garantētu pozitīvu pieredzi apmeklētajiem un attaisnotu savu labo reputāciju.
Kāda reakcija sekoja pēc noteikuma stāšanās spēkā un kā izmainījās Karuso restorāns?
Lasi vēl: Kas īstenībā notiek McDonalds restorānos? Šīs darbinieku ziņas tevi pārsteigs!
Lai lasītu tālāk, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Pēc šī incidenta es vairs nekad nepalīdzēšu svešiniekiem izņemt naudu no bankomāta
- Rīgā mani apturēja likumsargi un lūdza mani pārkāpt ceļu noteikumus un beigās man atnāca sods: stāstu kas notika
- 7 iemesli, kāpēc ir vērts turēt atsevišķu karti bez līdzekļiem
- Diemžēl atgadījums kādā Ogres veikalā sabojāja man visu dienu: ”Es neizturēju un aizrādīju kasierei”
- Kas patiesībā notiek ar auto, ja ar to brauc tikai reizi nedēļā
- Rets ziemas ķiploku stādīšanas veids pēc “latviešu metodes”; neticēju solītajiem rezultātiem, kamēr es to neizmēģināju







