Pēc sūdzību saņemšanas no vairākiem uzticamiem klientiem, Dienvidkarolīnā esošā itāļu restorāna “Caruso’s” īpašnieks pieņēmis pretrunīgi vērtēto lēmumu liegt ēstuvē ierasties ar bērniem, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem.
Un, par spīti sūdzībām sociālajos tīklos, īpašnieks skaidro, ka kopš lieguma stāšanās spēkā viņa uzņēmējdarbība ir patiesi uzplaukusi.
“Caruso’s” restorāns tiek raksturots kā tradicionāls, klasisks un personisks, nav šaubu, ka tajā neiederējās apkārt skraidoši, raudoši un brēcoši bērni, kuri vēlas pilnā skaļumā vecāku viedierīcēs skatīties multfilmas un dziedāt līdzi tajās atskaņotajām dziesmām. Sliktākais ir tas, ka vecāki tajā brīdī nemaz nav likušies zinis par atvasēm, tādējādi sagādājot citiem apmeklētājiem nepatīkamus brīžus.
Tieši tādēļ restorāna īpašnieks Paskāls Karuso 2017. gada janvārī lēma par labu aizliegumam ņemt līdzi bērnus, kuri ir jaunāki par pieciem gadiem, lai garantētu pozitīvu pieredzi apmeklētajiem un attaisnotu savu labo reputāciju.
Kāda reakcija sekoja pēc noteikuma stāšanās spēkā un kā izmainījās Karuso restorāns?
Lasi vēl: Kas īstenībā notiek McDonalds restorānos? Šīs darbinieku ziņas tevi pārsteigs!
Lai lasītu tālāk, šķir nākamo lapu!
Tevi noteikti interesēs
- Lielveikalā eju rindā tikai kreisajā pusē un izvairos no pašapkalpošanās kasēm: stāstu kāpēc tas ir svarīgi
- Kā jaunumi par ģimenes pieaugumu man lika stundas laikā meklēt jaunu dzīvesvietu
- Nudien neparasti un ļoti garšīgi Jaungada salāti “Zirga pakavs”, kas ir vienkārši pagatavojami un garšo visiem
- Autovadītāju uzmanībai: no 11. decembra stājas spēkā jaunie likumi attiecībā uz ātruma pārsniegšanu
- Pirmo reizi 5gadu laikā es uzaicināju pie sevis vīrieti (53), bet pēc 40 minūtēm mūsu “romantiskais vakars” pārvērtās par ļoti dīvainu
- Draudzene Dace palūdza izpalīdzēt un nostrādāt viņas maiņu kafejnīcā, tur negaidīti viņa ieraudzīja savu vīru








