Apgūstot braukšanu, mums pastāvīgi atgādināja, ka no smagajām mašīnām jāietur distance, bet kādēļ? Tādēļ, ka tās var tevi notriekt.
Ne jau tādēļ, ka smagās automašīnas šoferis to vēlētos darīt, bet gan vairāku problēmu dēļ: šādām automašīnām ir daudz “aklo zonu”, nepieciešams ilgāks laiks un garāka distance, lai apstātos, kā arī citu vadītāju nepareizi pieņemti lēmumi.
Pēc ASV Federālās Autopārvadātāju drošības administrācijas datiem 2013. gadā notikušas 4 000 nāvējošas avārijas, kurās iesaistīts lielgabarīta transportlīdzeklis – autobuss vai kravas automašīna. Lai arī cilvēki apgalvo, ka pie avārijas situāciju izraisīšanas vainīgi ir kravas auto šoferi, pēc speciālistu atzinumiem 72% negadījumu pie vainas ir tieši vieglo transportlīdzekļu vadītāji.
Letālus negadījumus starp vieglajiem un kravas automobiļiem visbiežāk izraisa nesekošana notikumiem uz ceļa, nedroša joslas nomaiņa un atļautā braukšanas ātruma pārsniegšana.
Šķir lapu tālāk, lai redzētu pierādījumus tam, cik bīstami ir atrasties smagā automobiļa aklajā zonā!
Tá tas ir,tikai smagás fúras bieži pašas vecina avārijas situācijas! Uz autoceļa Tīnuži -Koknese kura ir diezgan pašaura ar lēzeniem ,bet nevisai pārredzamiem līkumiem ,bieži grēko ,,fūras,, braucot grupās pa trīs vai pat tikai divas,bet ar tik mazu distanci,ka lai viņas apdzītu vajag apdzīt citreiz pat visas trīs reizē! Tad arī autiņi kuri apdzen spiesti vēl paātrināt ātrumu un uzkavēties ilgāku laiku pretējā virziena joslā! Ņemot vērā trīs smago mašīnu ar piekabēm kopējo garumu,iznāk ļoti riskants moments! Protams ,ir tāds arguments ka nevajag apdzīt,bet bieži atļauto 90.km stundā tāda grupa brauc uz 80.km un izprovocē ātruma pārsniegšanu apdzenot,vai ilgstošu uzturēšanos pretēja virziena joslā! Varu atbildēt par saviem vārdiem ,pats daudzus gadus strādāju uz lielgabarīta transporta.