Smagās mašīnas šoferis parāda, kādēļ no šiem auto uz ceļa jāuzmanās!

Šis video materiāls kalpos par brīdinājumu nevērīgai braukšanas joslu maiņai.

Kā redzams, kravas automašīnas vadītājs ietur drošu attālumu starp priekšā braucošo zilo pikapu. Melnā Altima pārkārtojas kravas automašīnas joslā. Arī šādi ieturētā distance ir pieņemama. Bet, kas notiek tālāk…

https://www.youtube.com/watch?v=UAlSskuIWHE

Tagad arī Volkswagen vadītājs izdomā pārkārtoties uz kreiso braukšanas joslu. Tā viņš darīt nedrīkst, jo piespiedu apstāšanās gadījumā Volkswagen automašīna atradīsies uz kravas automašīnas bremzēšanas ceļa, kurš ir stipri garāks par vieglajai automašīnai nepieciešamo bremzēšanas ceļu. Video materiālā dzirdams, ka kravas auto šoferis ir ļoti sarūgtināts par šādu rīcību.

Rezultātā notika ceļu satiksmes negadījums, kravas automašīnas vadītājs neko nevarēja darīt, lai saīsinātu bremzēšanas ceļu, līdz ko Volkswagen automašīna jau tika vilkta uz priekšu.

Cilvēkiem jāņem vērā arī tas, ka signalizēšana par joslas maiņu nebūt nenozīmē to, ka tu vari un drīksti mainīt braukšanas joslu. Braukšanas josla jānomaina tad, kad ir droši to darīt.

Vienīgais cilvēks, kurš varēja novērst šo negadījumu, bija Volkswagen vadītājs. Ne pie kādiem apstākļiem citiem vadītājiem nebūtu jāiedomājas veikt tik bīstama joslu maiņa. Arī no šī negadījuma bija iespējams izvairīties, ja tiktu ievēroti noteikumi, kas paredzēti braukšanai blakus kravas automašīnām.

Par laimi, neviens negadījumā nav cietis! Labā ziņa ir tā, ka mēs varam mācīties no Volkswagen šofera kļūdām. Tik bīstamā situācijā nevajadzētu mainīt braukšanas joslu. Neiedomājies, ka vieta, kuru kravas auto šoferis atstāj sev priekšā, ir paredzēta, lai tu varētu tajā iespraukties – tā ir kravas auto “aklā zona”.

Ņemot vēra iepriekš redzēto, jāiegaumē piecas vienkāršas patiesības par kravas automašīnām:

1. To “aklās zonas” ir daudz lielākas, nekā mūsu.

2. Kravas auto nevar ātri apstādināt, lai apstātos. Smagajām automašīnām nepieciešams ilgāks laiks un garāka distance.

3. Apdzen kravas automašīnu ātri – ja nevari to izdarīt, tad gaidi piemērotāku brīdi.

4. Nekādā gadījumā nenogriez ceļu kravas automašīnai!

5. Esi atbildīgs automašīnas vadītājs!

Cerams, ka šis gadījums kalpos par spilgtu piemēru, kā nevajadzētu rīkoties uz ceļa.

 

Avots: shareably.com

Iesaki šo rakstu citiem!

COMMENTS

  • <cite class="fn">Jānis</cite>

    Tá tas ir,tikai smagás fúras bieži pašas vecina avārijas situācijas! Uz autoceļa Tīnuži -Koknese kura ir diezgan pašaura ar lēzeniem ,bet nevisai pārredzamiem līkumiem ,bieži grēko ,,fūras,, braucot grupās pa trīs vai pat tikai divas,bet ar tik mazu distanci,ka lai viņas apdzītu vajag apdzīt citreiz pat visas trīs reizē! Tad arī autiņi kuri apdzen spiesti vēl paātrināt ātrumu un uzkavēties ilgāku laiku pretējā virziena joslā! Ņemot vērā trīs smago mašīnu ar piekabēm kopējo garumu,iznāk ļoti riskants moments! Protams ,ir tāds arguments ka nevajag apdzīt,bet bieži atļauto 90.km stundā tāda grupa brauc uz 80.km un izprovocē ātruma pārsniegšanu apdzenot,vai ilgstošu uzturēšanos pretēja virziena joslā! Varu atbildēt par saviem vārdiem ,pats daudzus gadus strādāju uz lielgabarīta transporta.

Leave a Comment