ŠOKS! To lieto arī Tava mīļotā, bet šī meitene dēļ tā nomira!

dead fallanONE

Kāpēc jaunajai meitenei bija jāmirst un vai būs jāmirst arī vēl kādai sievietei …

 

Fallana Kuraka (Fallan Kurak), 21 gadus veca jauniete, sabruka savā vecāku mājā un viņai sākās vemšana. Pēc pāris minūtēm viņa kļuva zila, jo viņai apstājās elpošana.

Mediķi nekavējoties aizveda Fallanu uz slimnīcu, kur viņai nepārtraukti līdzās bija viņas mīļie vecāki, Braiens un Džūlija, bet pēc 3 dienu cīņas par dzīvību, tika paziņots, ka viņas smadzenes ir mirušas.

Viņas nāves cēlonis bija plaušu embolija, kas asinsvadu vai limfvadu aizsprostojums ar asinīs vai limfā nokļuvušu asins recekli, gāzes pūslīti u.c. Fallanas vecākus visvairāk satrieca tas, ka ārsti esot apgalvojuši, ka šī stadija bija radusies no kontraceptīvajām tabletēm, kuras viņa bija lietojusi pēdējās 25 dienas.

dead fallan1

Džūlija stāsta: “Mēs bijām sagrauti un nikni, kad mēs pirmo reizi dzirdējām, ka viņa nomira tablešu dēļ. Tās izrakstīja meitas ginekologs, lai regulētu viņas mēnešreizes. Zāļu ražotājiem vajadzētu rakstīt uz paciņām, ka tās var nogalināt!”

Šīs tabletes Fallanai bija jālieto 3 mēnešus, bet jau pēc 3  nedēļu lietošanas viņai sākās elpas trūkums, sāpes kājās un ribās. Kad, kas tāds notika sabiedriskā vietā, tad viņas vecāki nosprieda, ka tā ir panikas lēkme.

“Mēs viņu aizvedām uz slimnīcu, kur viņai veica elektrokardiogrammu. Pēc tās ārsti pateica, ka viss esot kārtībā, jo visticamāk Fallana ir vienkārši mazliet sadauzījusi krūšu kurvi.” Atceras Brians.

Lasi arī: 6 stiepšanās vingrinājumi, lai neatgriezeniski atbrīvotos no sāpēm mugurā un gurnos

Nākamajā rītā vecāki devās meitu modināt, kad guļot meita atbildēja, ka jūtas labi. Viņa piecēlās sēdus un sākās problēmas ar elpošanu, bet viņa iedzēra savas tabletes un devās lejā pa kāpnēm. Kāpņu pusceļā viņa saļima un iekrita, kāpņu lejasdaļā stāvošajam, tēvam rokās.

“Bija zināms, ka šāda tipa tabletes izraisa asins recēšanu, bet neviens par to nebrīdina un neinformē. Mēs vairs nevaram atgriezt pie dzīvības mūsu meitiņu, bet ceram, ka vismaz mūsu pieredze spēs glābt no nāves kādas citas sievietes dzīvību,” skumji stāsta Fallanas tēvs.

dead fallan

Avots: mirror.co.uk

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

COMMENTS

  • <cite class="fn">Epicentrs</cite>

    Ar šašliku biežāk letāli aizrijas.

  • <cite class="fn">Patiesiba</cite>

    Man rados radas tiessi tada pati problema,kad meitene dzert saka ssada tipa tabletes,vairakas reizes tika slimnica itka ar panikas lekmi. parstaja dzert nu ir ok.

  • <cite class="fn">puma</cite>

    latvijas arsti ir mau… no vinas pueses glab no otras puse spidzina viniem cituma vajag pasadam ricibam

    • <cite class="fn">Anonīms</cite>

      Bet neviens jau nestāv klāt un nespiež dzert tās tabletes. Tā jau ir katra paša izvēle.

  • <cite class="fn">kaktuss.</cite>

    vajaga lasiit anotaacijas un tur viss ir pateikts–leemumu pienjem pats cilveeks.

  • <cite class="fn">Kaut kā tā!</cite>

    Puma,tas nemaz nav noticis Latvijā..kā arī ne visi ārsti ir vienādi,domāju,ka Latvija ir diez gan plaša ārstu izvēle,ja nepatīk viens kā ārstē – ej pie cita!

    Un šajā gadījumā..uz katru zāles iedarbojās savādāk…ne vienmēr var paredzēt,ka sāksies blakus parādības!

    Varētu arī piebilst,ka tā ir pašu nolaidība,ja sliktā pašsajūta ir sākusies pēc zāļu lietošanās,tad pirmais jau ko vajadzētu iedomāties ir uz kādu brīdi pārtraukt lietot tās zāles – nu ,ja tā loģiski domā!

  • <cite class="fn">madry</cite>

    Kādas tabletes viņa lietoja? Kādam nolūkam?

  • <cite class="fn">rommels</cite>

    pārsvarā zāles neārstē!tas ir bizness!ja ir kas izdomāts,ta to neražos,ko līdzīgu!ja sāks ārstēt ta visi būs veseli un bizness neies!

  • <cite class="fn">Es</cite>

    Tiesam loti skumjs stasts un ceru ka tam tabletem instrukcija ieraksts blakus efektus.kas var beigties ar navi.

  • <cite class="fn">meee</cite>

    bet ir taču rakstīts,ka tādas tambletes nelieto,ja ir problēmas ar vēnām…

  • <cite class="fn">meitene</cite>

    Man arī no tabletēm sākās problēmas- dziļo vēnu tromboze

Pievienot komentāru