Latvijas banka “Swedbank” informē savus klientus, ka diemžēl daudzi varētu nonākt situācijā, kurā viņu bankas konti var palikt bez līdzekļiem. Šo situāciju bankas pārstāvji skaidro kāds šim varētu būt iemesls.
Mazliet par Swedbank darbību
Swedbank ir viena no lielākajām bankām Ziemeļeiropā un Baltijas valstīs. Šeit ir daži pamata fakti par Swedbank darbību:
Swedbank ir komercbanka, kas piedāvā dažādas finanšu pakalpojumu un produktu klases, tostarp bankas kontus, aizdevumus, ieguldījumus, apdrošināšanu un daudzas citas finanšu pakalpojumu iespējas.
Galvenais Swedbank darbības reģions ir Ziemeļeiropa un Baltijas valstis, kurai tā ir viena no vadošajām finanšu iestādēm.
Swedbank piedāvā pakalpojumus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, un tai ir plaša klientu bāze visās Baltijas valstīs, Zviedrijā un citur.
Banka ir pazīstama arī ar savu iesaistīšanos ilgtspējīgām un sabiedriskām iniciatīvām, tai skaitā vides aizsardzības jomā.
Nesen bankas pārstāvji izdeva brīdinājumu visiem klientiem, norādot, ka, ja viņi neiepazīstas ar šo informāciju, daudzi cilvēki drīz varētu palikt ar tukšu kontu.
Nesen ir novērots būtisks pieaugums krāpniecisku darbību jomā, saistītu ar viltotām loterijām, kurās cilvēki tiek mudināti sniegt savus personīgos dati, to informē “Swedbank” pārstāvji.
Krāpnieki pašlaik aktīvi izmanto sociālo mediju platformas, lai viltotu banku identitāti un vilinātu potenciālos upurus, piedāvājot maldinošas loterijas vai investīciju iespējas.
Swedbank klientu apkalpošanas vadītājs Vadims Frolovs norāda, ka šī loterijas shēma parasti darbojas šādi: klients, piedaloties loterijā, sniedz savus personīgos datus, tostarp pilnu vārdu un tālruņa numuru.
Tālāk krāpnieki izmanto šo informāciju, lai tuvinātos potenciālajam upurim, bieži izliekoties par bankas vai drošības amatpersonām, un cenšas pārliecināt klientu, ka viņš vai viņa ir iesaistījies kādā noziegumā vai pārkāpumā.
Krāpnieki, izmantojot klientu sniegtos personas datus no viltotajām loterijām sociālajos medijos, pārliecina viņus, ka ir noticis pārkāpums un iegūst viņu tiešsaistes bankas akreditācijas datus. Daudzi klienti vēlāk zaudē visu savu naudu personīgajā kontā.
Lūdzu, esiet piesardzīgi un neiesniedziet savus datus, ja jūs neesat pilnīgi pārliecināti par to drošību!