Iespējams, esat spējīgs, talantīgs darbinieks, taču karjerā kā neveicas, tā neveicas. Un neveiksies arī, ja neiemācīsieties pareizi izturēties pret līdzcilvēkiem.
Starp citu, ārzemēs veiktie pētījumi rāda, ka septiņos no desmit atlaišanas gadījumiem pamatā bijuši konflikti attiecībās, nevis slikti darba rādītāji.
JAUTĀJUMI
1. Sanāksmē tiek apspriesti tuvākā laika svarīgākie uzdevumi, bet jūs neuzaicināja piedalīties. Jūs:
a) nospriežat, ka tā ir kļūda, un gaidāt uzaicinājumu – 1 punkts;
b) dodaties tieši pie šefa un jautājat, kāpēc netikāt aicināts – 2;
c) ļaujat norimt emocijām un tad pajautājat šefam, vai sanāksmē jāpiedalās arī jums – 3.
2. Direktors lūdz sagatavot publisku uzstāšanos, bet jums, stājoties auditorijas priekšā, vienmēr ir liels satraukums un trīc kājas. Jūs:
a) paskaidrojat, ka esat pārāk kautrīgs, un lūdzat šo uzdevumu uzticēt kādam citam – 1;
b) piekrītat un gatavojat runu ļoti rūpīgi – 3;
c) pats uzticat šo darbu kādam citam darbiniekam – 2.
Lasi vēl: TESTS. Izej testu un noskaidro savu uztveres tipu!
Aizpildiet testu un uzziniet, kādas attiecības visbiežāk veidojat jūs!
Tevi noteikti interesēs
- “Tas bija pilnīgi negaidīti!”: latviešu aktieris Andris Bērziņš pārsteigts, ka saņēmis tādu pensijas pielikumu
- Satiksmes ministrija uzsver, ka drīzumā visiem šiem konkrētajiem transportlīdzekļiem vajadzēs obligāti OCTA
- Biežākās kļūdas, ko pieļauj iesācēji maizes cepēji – no kā labāk izvairīties
- Istabas sildīšanas veids, kas ziemā var ievērojami palielināt jūsu elektrības rēķinus
- Vīra kabatā atradu čeku un sāku to pētīt, tomēr vēlāk gribēju, lai labāk nebūtu to atradusi
- Kā pagatavot ļoti garšīgu un “ātru” Tiramisu: recepte ar spilgtiem rudens akcentiem







