Manuprāt tas ir totālākais stulbums no skolotāju un izglības iestāžu puses, jo es uzskatu, ka būtiskākais, lai ideja ir pareiza un rezultāts. Nav starpība vai 2×3=6, vai 3×2=6. Debīlisms. Kā bērnam viegāk, tā arī rēķina.
Ko? :D:D:D:D Kāpināšana un reizināšana ir divas dažādas lietas 😀 Galvenais lai bērniem ir skaidrs skolās, ka 2×3 un 3×2 ir tas pats! 😀 Un lai zina kas tad sanāk no 3+3×3 un (3+3)x3 😀
Domāju,pirmajā gadījumā ir domāts tā, ka ir piecas reizes pa trim, nevis trīs reizes pa 5. Otrajā varētu saistīt ar programmēšanu, jo kad taisa masīvus, tad 4×6 tiešām nav tas pats kas 6X4.
Ja pliku skaitļu vietā būtu teksts “Trīs zēni paņēma katrs pa pieciem āboliem. Cik ābolos kopā viņi paņēma?” vai “Pieci zēni paņēma katrs pa trim āboliem. Cik ābolus kopā viņi paņēma?” – abos gadījumos rezultāts būtu viens, bet kaut kāda atšķirība tomēr starp zēniem un āboliem ir…
grūti gan viņiem tur ASV
Manuprāt tas ir totālākais stulbums no skolotāju un izglības iestāžu puses, jo es uzskatu, ka būtiskākais, lai ideja ir pareiza un rezultāts. Nav starpība vai 2×3=6, vai 3×2=6. Debīlisms. Kā bērnam viegāk, tā arī rēķina.
Ir gan liela starpība starp 2×3 un 3×2. Reizināšana nav saskaitīšana bet kāpināšana, un tad sanāk, ka 2x2x2=8, bet 3×3=9.
Ko? :D:D:D:D Kāpināšana un reizināšana ir divas dažādas lietas 😀 Galvenais lai bērniem ir skaidrs skolās, ka 2×3 un 3×2 ir tas pats! 😀 Un lai zina kas tad sanāk no 3+3×3 un (3+3)x3 😀
kāpināšana ir tā pati reizināšana , tikai nez kāpēc reizināšanu sauc par kāpināšanu , jo matemātikā nav tādas zīmes kā kapināšana .
murgi un tikai , vai tev nav vienalga kuru roku nocērt , arī ??
2×3=2x2x2=8 vai 3×2=3×3=9 kur tavs redzējums , vai nav starpības ??
Bērniem jāmācās,kā rēķināt savādāk..Kāda velna pēc?
Domāju,pirmajā gadījumā ir domāts tā, ka ir piecas reizes pa trim, nevis trīs reizes pa 5. Otrajā varētu saistīt ar programmēšanu, jo kad taisa masīvus, tad 4×6 tiešām nav tas pats kas 6X4.
REIZES , nav matemātiska darbība.
Ja pliku skaitļu vietā būtu teksts “Trīs zēni paņēma katrs pa pieciem āboliem. Cik ābolos kopā viņi paņēma?” vai “Pieci zēni paņēma katrs pa trim āboliem. Cik ābolus kopā viņi paņēma?” – abos gadījumos rezultāts būtu viens, bet kaut kāda atšķirība tomēr starp zēniem un āboliem ir…