Vai ar izglītības sistēmu viss kārtībā? 5+5+5=15 esot nepareiza atbilde!

mudarrisa

Vecāki pauduši klaju neapmierinātību par pamatpriekšmetu standartiem ASV skolās, kur atbilde 5+5+5=15 tiek uzskatīta par nepareizu.

Viņi internetā ievietojuši bildes, kurās redzams kontroldarbs, tajā par pareizu atbilžu uzrakstīšanu, skolēnam atņemti punkti.

Lai lasītu tālāk, šķir nākamo lapu!

COMMENTS

  • <cite class="fn">Pēteris</cite>

    grūti gan viņiem tur ASV

  • <cite class="fn">Edgars</cite>

    Manuprāt tas ir totālākais stulbums no skolotāju un izglības iestāžu puses, jo es uzskatu, ka būtiskākais, lai ideja ir pareiza un rezultāts. Nav starpība vai 2×3=6, vai 3×2=6. Debīlisms. Kā bērnam viegāk, tā arī rēķina.

    • <cite class="fn">Anonīms</cite>

      Ir gan liela starpība starp 2×3 un 3×2. Reizināšana nav saskaitīšana bet kāpināšana, un tad sanāk, ka 2x2x2=8, bet 3×3=9.

      • <cite class="fn">Anonīms</cite>

        Ko? :D:D:D:D Kāpināšana un reizināšana ir divas dažādas lietas 😀 Galvenais lai bērniem ir skaidrs skolās, ka 2×3 un 3×2 ir tas pats! 😀 Un lai zina kas tad sanāk no 3+3×3 un (3+3)x3 😀

        • <cite class="fn">Anonīms</cite>

          kāpināšana ir tā pati reizināšana , tikai nez kāpēc reizināšanu sauc par kāpināšanu , jo matemātikā nav tādas zīmes kā kapināšana .

    • <cite class="fn">Anonīms</cite>

      murgi un tikai , vai tev nav vienalga kuru roku nocērt , arī ??

    • <cite class="fn">Anonīms</cite>

      2×3=2x2x2=8 vai 3×2=3×3=9 kur tavs redzējums , vai nav starpības ??

  • <cite class="fn">Mareks</cite>

    Bērniem jāmācās,kā rēķināt savādāk..Kāda velna pēc?

  • <cite class="fn">Kristīne</cite>

    Domāju,pirmajā gadījumā ir domāts tā, ka ir piecas reizes pa trim, nevis trīs reizes pa 5. Otrajā varētu saistīt ar programmēšanu, jo kad taisa masīvus, tad 4×6 tiešām nav tas pats kas 6X4.

  • <cite class="fn">anna</cite>

    Ja pliku skaitļu vietā būtu teksts “Trīs zēni paņēma katrs pa pieciem āboliem. Cik ābolos kopā viņi paņēma?” vai “Pieci zēni paņēma katrs pa trim āboliem. Cik ābolus kopā viņi paņēma?” – abos gadījumos rezultāts būtu viens, bet kaut kāda atšķirība tomēr starp zēniem un āboliem ir…

Leave a Comment