Viesnīcas īpašnieks paziņoja vietnē Booking, ka mēs neieradāmies. Bet Booking jau pazīst šo triku

Viesnīcas īpašnieks paziņoja vietnē Booking, ka mēs neieradāmies. Bet Booking nenoticēja. Viņi jau pazīst šo triku

Pirms nedēļas es rakstīju par Anapas viesnīcnieku viltībām. Piemēram, mana draudzene nejauši uzzināja, ka viņa “nedzīvoja viesnīca”, kuru bija rezervējusi caur vietni Booking. Viņa vēlējās atstāt atsauksmi par viesnīcu, bet nevarēja to izdarīt, jo atsauksmi var rakstīt tikai tie, kuri izmantojuši viesnīcas pakalpojumus.

Autores foto.

Patiesībā viņa rezervēja numuru, to apmaksāja, dzīvoja viesnīcā. Bet pēc tam ieraudzīja, ka viņas vizīte ir burtiski “’izkūpējusi”. Bija skaidrs, ka viesnīcas īpašnieki vienkārši māna Booking un nevēlas viņiem maksāt komisiju.

Atpūšos jūras krastā un līdzās tam atmaskoju negodīgus viesnīcu īpašniekus.

Lasi arī: VIDEO: Paņēmiens, kas var izglābt tev dzīvību – jūrnieks parādīja veidu kā nenoslīkt

No raksta komentāriem es uzzināju, ka arī citi lasītāji saskārušies ar šādu problēmu. Vienam cilvēkam viesnīcas īpašnieks piedāvāja 10% atlaidi, ja viņš atcels rezervēto numuru Booking un tā vietā maksās skaidrā naudā. Šis cilvēks piekrita.

Citi rakstīja, ka jau pēc viņu atpūtas, viesnīcas īpašnieki paziņoja Booking, ka šie cilvēki nemaz nav ieradušies. Tādā veidā viesnīcu īpašnieki ieekonomēja uz komisiju.

Šodien mēs nomainījām viesnīcu. Pārbraucām no vienas kūrorta vietas uz citu. No Vitjazevas uz Džemetu. Kamēr gaidījām numuru, sākām runāt ar kaimiņiem par numuru cenām. Mēs maksājam 50 eiro,  viņi 60 eiro, jo bija pasūtījuši papildus gultu otram bērnam. Un vēl viņi sacīja, ka arī viesnīcas rezervācijai izmantoja vietni Booking, bet, ierodoties viesnīcā, viņiem palūdza atcelt rezervāciju vietnē. Vienkārši tāpat. Bez atlaides. Par pliku paldies. Viņi kautrējās atteikt un atcēla rezervējumu Booking.

Es biju pārsteigta, cik lielā mērā šīs viltības ir izplatītas. Booking noteikti zaudē ne mazums naudas par komisiju. Dzirdēju, ka viņi ņem no viesnīcas 30% no rezervējuma summas. Saimnieki uzskata, ka tas ir pārāk daudz un visādi cenšas izvairīties no šīs samaksas veikšanas.

Nu lūk, sēžu vakarā jaunajā viesnīcā, atbildu uz komentāriem. Atnāk vēstule no Booking:

“Viesnīcas “Pludmale” īpašnieks paziņojis, ka Jūs neieradāties”.

“Pludmale” ir viesnīca, no kuras mēs šodien aizbraucām, iepriekš tur pavadot 5 dienas kā plānots.

Booking palūdza apstiprināt vai noliegt šo informāciju un piedāvāja variantus: “nebiju”, “biju” vai “biju citos datumos”. Es uzrakstīju kā bija, ka nodzīvoju viesnīcā to laiku, ko iepriekš biju rezervējusi. Nu un kas? Viesnīcas īpašnieks atlaidi man nedeva, mani vispār nebrīdināja par saviem plāniem, un manu piekrišanu Booking mānīšanai arī nesaņēma.

Kad es palūdzu apmainīt numuru – atteica, kad es palūdzu, vai varam izreģistrēties stundu vēlāk – arī atteica. Kāpēc man viņiem jāpalīdz ieekonomēt 30% no maniem 200 eiro ? Neredzu nevienu pašu iemeslu. Galu galā viņiem pieder veselas trīs viesnīcas.

Balkons. Viesnīcas īpašnieka foto, ievietots vietnē Booking.
Mans balkona foto.

 

Baseins. Viesnīcas īpašnieka foto.

 

Mans baseina foto. Bet vēl nepatīkamāk, ka šis pats baseins atrodas vispār citā viesnīcā.

 

Un pie visa tā, viņiem nav neērti melot, ka es nebiju viesnīcā, lai arī es ļoti skaidri parādīju savu laiku viesnīcā savā video.

Lasi arī: Pasaki, kā tu turi telefonu un mēs pateiksim daudz ko par tevi

Vai esat saskārušies ar līdzīgu pieredzi?

 

Avots: Yandex Zen

COMMENTS

Leave a Comment