Emīlija pasūtīja šādus divus paklājiņus, no it kā uzticama pārdevēja, kurš vēl piedāvāja lielisku un ļoti izdevīgu cenu. Šādi tie izskatās interneta veikala mājaslapā. Viss izskatās labi, pārdevējam ir labi reitingi un pozitīvas atsauksmes. Nekas neliecina par to, ka kaut kas varētu noiet greizi, taču, saņemot paziņu, šokēta Emīlija savā twitter kontā publicēja attēlus un dalījās ar savu sašutumu.
Mēģināju nopirkt durvju paklājiņu, lūk kas man pienāca: milzīga švamme, uz kuras ir uzprintēts attēls.
Kā varat redzēt, šis ieraksts ir kļuvis diezgan populārs, kā jau ierasts šādos gadījumos.
Protams, Emīlija nebija sajūsmā par saņemto preci, tāpēc viņa sazinājās ar pārdevēju un atbilde, kuru viņa saņēma, bija tiešām smieklīga. Ekrāna tvērumu, kurā redzama atbilde viņa arī ievietoja savā twiiter kontā.
“Atjauninājumi: Pieprasīju atgriezt naudu un saņēmu atbildi: Mums ļoti žēl, ka tā noticis, visticamāk tā sanācis displeja problēmu dēļ, mēs varam jums piešķirt daļēju naudas atmaksu kā kompensāciju, vai jūs tam piekrītat?”
Vai tiešām viņi uzskata, ka cilvēki ir muļķi un uzķersies uz to, ka tā esot fotogrāfijas vaina, jo tajā esot grūt saprast, ka tas ir printēts attēls. Emīlija no viņu piedāvājuma atteicās, tā vietā viņa aizpildīja sūdzības veidlapu un saņēma pilnu naudas atgriešanu.
Ko tu darītu, ja būtu viņas vietā? Pasmietos par notikušo vai arī būtu sašutuma pārņemts?
Kārtīgam, foršam zaķim vajag kārtīgu kāpostu un pamatīgu burkānu.
Ne visi var atļauties, maksājot uzreiz, nopirkt salonā jaunu telefonu, datoru, auto. Tu vari? Sistēma, kura dod iespēju pelnīt ar loto. Ko tu darītu, ja vinnētu 200 miljonus eiro? Vai spēj iztēloties savu dzīvi pēc tam, kad paņemtu savu Džekpotu? Dod sev iespēju pārvērst savu dzīvi sapnī, noķer savu veiksmi! http://lotoguru.eu