Diemžēl ar Rīgas pasažieru termināla vadību sazināties un iegūt komentārus šajā jautājumā neizdevās – Rīgas pasažieru termināla valdes priekšsēdētājs, kurš vienīgais esot tiesīgs komunicēt ar medijiem, ne atsaucās aicinājuma komentēt situāciju rakstiski, ne deleģēja to darīt kādu savu kolēģi.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) skaidro – pasažierus aizsargā Eiropas Savienības regula, kas attiecas uz klientiem, kuri ceļo ar ūdenstransportu.
“Pasažieris, pērkot savu biļeti, norāda, ka ir invalīds un kāda palīdzība būtu nepieciešama. Tanī brīdī, kad dodas braukt kaut kur, šī palīdzība ir jāsniedz. Regula nosaka to, ka, pat ja viņš nav, pērkot biļeti, norādījis, ka ir invalīds, jebkurā gadījumā personālam ir jācenšas sniegt palīdzība, cik vien var sniegt,” pastāstīja PTAC pārstāve Santa Zarāne.
Lūk LTV sižets:
Tevi noteikti interesēs
- Netālu no ciemata Valmieras novadā vīrietim vairākas dienas pēc kārtas izdodas nofilmēt divus pieaugušus lāčus (+VIDEO)by Laura Blūma
- Meteorologi prognozē, kad beidzot Latvijā iestāties kārtīgs siltums, kad gaisa temperatūra būs +20 un vairāk grāduby Laura Blūma
- Kaimiņam neizdodas atrast otro pusīti. Kad aprunājāmies, sapratu, kādas ir viņa prasībasby Rinalds Bergmanis