Diemžēl ar Rīgas pasažieru termināla vadību sazināties un iegūt komentārus šajā jautājumā neizdevās – Rīgas pasažieru termināla valdes priekšsēdētājs, kurš vienīgais esot tiesīgs komunicēt ar medijiem, ne atsaucās aicinājuma komentēt situāciju rakstiski, ne deleģēja to darīt kādu savu kolēģi.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) skaidro – pasažierus aizsargā Eiropas Savienības regula, kas attiecas uz klientiem, kuri ceļo ar ūdenstransportu.
“Pasažieris, pērkot savu biļeti, norāda, ka ir invalīds un kāda palīdzība būtu nepieciešama. Tanī brīdī, kad dodas braukt kaut kur, šī palīdzība ir jāsniedz. Regula nosaka to, ka, pat ja viņš nav, pērkot biļeti, norādījis, ka ir invalīds, jebkurā gadījumā personālam ir jācenšas sniegt palīdzība, cik vien var sniegt,” pastāstīja PTAC pārstāve Santa Zarāne.
Lūk LTV sižets:
Tevi noteikti interesēs
- Es redzēju, ko mana vīramāte deva ēst maniem bērniem, kamēr es biju darbā, es klusībā nomainīju dzīvokļa slēdzenes…
- Lieliska sāļā uzkoda Jaungada galdam no lavaša: pilnīgi jauna recepte
- Valsts kultūrkapitāla fonds 10 cilvēkiem piešķīris mūža stipendiju – zināmi saņēmēji un stipendijas apmērs
- Kad 65 gadus vecais “dīvāna īrnieks” kļuva nekaunīgs, viņa sieva pateica vienu frāzi…
- TESTS: Izvēlies attēlu un uzzini, kāda neredzama enerģija šobrīd “raksta” tavu dzīves stāstu
- Mazāk par stundu gatavošanai un minimums sastāvdaļu, bet garša pārspēj cerības: uz Jauno gadu kūkas vairs nepērku







