Diemžēl ar Rīgas pasažieru termināla vadību sazināties un iegūt komentārus šajā jautājumā neizdevās – Rīgas pasažieru termināla valdes priekšsēdētājs, kurš vienīgais esot tiesīgs komunicēt ar medijiem, ne atsaucās aicinājuma komentēt situāciju rakstiski, ne deleģēja to darīt kādu savu kolēģi.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) skaidro – pasažierus aizsargā Eiropas Savienības regula, kas attiecas uz klientiem, kuri ceļo ar ūdenstransportu.
“Pasažieris, pērkot savu biļeti, norāda, ka ir invalīds un kāda palīdzība būtu nepieciešama. Tanī brīdī, kad dodas braukt kaut kur, šī palīdzība ir jāsniedz. Regula nosaka to, ka, pat ja viņš nav, pērkot biļeti, norādījis, ka ir invalīds, jebkurā gadījumā personālam ir jācenšas sniegt palīdzība, cik vien var sniegt,” pastāstīja PTAC pārstāve Santa Zarāne.
Lūk LTV sižets:
Tevi noteikti interesēs
- Pamēģināju dzīvot kopā ar sievieti pēc ilga vientulības posma — izturēju sešus mēnešusby Rinalds Bergmanis
- 80 gados beidzot sapratu, kādēļ ir vērts dzīvot: latviešu sirmgalvis no Siguldas dalās savās atziņāsby Rinalds Bergmanis
- Kāpēc vīrieši izvēlas mīļākās: ko sievas dara nepareiziby Rinalds Bergmanis