Diemžēl ar Rīgas pasažieru termināla vadību sazināties un iegūt komentārus šajā jautājumā neizdevās – Rīgas pasažieru termināla valdes priekšsēdētājs, kurš vienīgais esot tiesīgs komunicēt ar medijiem, ne atsaucās aicinājuma komentēt situāciju rakstiski, ne deleģēja to darīt kādu savu kolēģi.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) skaidro – pasažierus aizsargā Eiropas Savienības regula, kas attiecas uz klientiem, kuri ceļo ar ūdenstransportu.
“Pasažieris, pērkot savu biļeti, norāda, ka ir invalīds un kāda palīdzība būtu nepieciešama. Tanī brīdī, kad dodas braukt kaut kur, šī palīdzība ir jāsniedz. Regula nosaka to, ka, pat ja viņš nav, pērkot biļeti, norādījis, ka ir invalīds, jebkurā gadījumā personālam ir jācenšas sniegt palīdzība, cik vien var sniegt,” pastāstīja PTAC pārstāve Santa Zarāne.
Lūk LTV sižets:
Tevi noteikti interesēs
- Jau no 29. novembra sāksies nedēļu ilgs periods, par kuru sinoptiķi izsaka īpašus brīdinājumus: ”Būs grūti”
- Nopirku vasarnīcu Pierīgā par puscenu, bet kaimiņš stipri piekodināja: ”Neej pagalmā pēc pusnakts” – es neklausīju
- Tikko pienāca jauni dati par laikapstākļiem sākot no 27.novembra: ”Būs sasaluša virpuļa sajūta”
- Šīs 4 zodiaka zīmes 26. novembrī var sagaidīt negaidītas Visuma dāvanas
- 5 lietas, kas jāizdara līdz 6. decembrim: pretējā gadījumā veiksme jūs pametīs
- Beidzot gaisma tuneļa galā: zodiaka zīme, kas saņems atlīdzību par pēdējo gadu pārbaudījumiem






