Latvijas pārtikas pircēju grozu šobrīd lielā mērā veido akcijas preces

Kopš vasaras ir notikušas izmaiņas Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumos: cilvēki rūpīgāk pilda pārtikas grozus, priekšroku dodot akcijas precēm un izdevīgākajiem piedāvājumiem, liecina “Rimi Latvia” novērojumi. Tomēr sabiedrība nav gatava pilnībā atteikties no saviem iecienītākajiem produktiem; biežāk izvēlas dažādas alternatīvas.

Latvijas pircēji ātri pielāgojas tirgus situācijai, izmantojot Rimi apkopotos datus. Cilvēki pērk mazāk un cenšas ietaupīt, biežāk izvēloties akcijas preces un iepērkoties vairākos veikalos, meklējot labākos piedāvājumus.

Aptauja arī liecina, ka 88% Latvijas iedzīvotāju jau jūlijā bija norūpējušies par saviem mājsaimniecības izdevumiem rudenī un ziemā, kas atspoguļojas arī viņu iepirkšanās paradumos.

Tajā pašā laikā pircēji nav gatavi atteikties no ierastajiem produktiem savā uzturā, tāpēc meklē gudras alternatīvas un veidus, kā optimizēt savu pārtikas grozu.

Ievērojami pieauguši “Rimi” privātās preču zīmes preču pārdošanas apjomi, jo pircēji novērtē cenas un kvalitātes attiecību: privātās preču zīmes preču segmentā, salīdzinot ar pagājušo gadu, noiets griķi (līdz četrām reizēm), makaroni, piens, vistas fileja. , kā arī būtiski pieaugušas tā sauktās rolltona tipa zupas, kas liecina, ka pircēji meklē arī lētas maltītes alternatīvas.

 

Joprojām ir pieprasījums pēc svaigas gaļas, taču populārāka kļūst cūkgaļa, kas ir lētāka nekā vistas gaļa, tāpat lielāka interese ir par gaļu ar kauliem (šķiņķi ar kauliem, spārniņus, kājas) un subproduktus.

Aplūkojot šī gada un pērnā gada septembra rādītājus, par 28% pieaugušas vistu aknas un buljonam izmantojamās daļas, piemēram, kakls un mugura. Gandrīz dubultojies “Rimi” privātās preču zīmes vistas filejas pārdošanas apjoms, kas liecina, ka cilvēki ir gatavi izvēlēties alternatīvas saviem iecienītākajiem produktiem, tostarp privātā zīmola produktiem, vadoties pēc cenas un kvalitātes attiecībām.

Populāra atbalsta programma ar pazeminātām un fiksētām cenām, kas piedāvā vairāk nekā 200 produktus. Vēstīts, ka, lai mazinātu inflācijas radīto spiedienu uz sabiedrību, “Rimi” līdz gada beigām fiksējis cenas pieprasītākajām pārtikas precēm un higiēnas pamatprecēm. Vienlaikus veikalos ir saglabāta iespēja iegādāties atsevišķas preces no dažādām sortimenta kategorijām ar izdevīgām atlaidēm.

Savukārt preces, kuru termiņš ir pēdējās dienās, tiek piedāvātas par pazeminātu cenu līdz pat 40%. Tas ļauj ar ievērojamu atlaidi iegādāties, piemēram, svaigu gaļu, sieru vai zivis, lai sagatavotos vakariņām tajā pašā dienā vai sasaldētu vēlākai lietošanai. Tādējādi vienlaikus tiek ietaupīts ģimenes budžets, samazināts iespējamo pārtikas atlieku daudzums un to ietekme uz vidi.

Šo piedāvājumu novembrī plānots ieviest arī Rimi mobilajā lietotnē. «Interesanti, ka arī «Rimi» e-veikals kļūst par cenu salīdzināšanas platformu labāko piedāvājumu meklējumos. Pēdējo trīs mēnešu laikā akcijas preču meklējumu skaits e-veikalā pieaudzis par gandrīz 25%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, norāda Šleiers.

“Rimi Latvia” ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā ar vairāk nekā 130 dažāda formāta veikaliem visā Latvijā (Rimi Hyper, Rimi Super, Rimi Mini un Rimi Express).Kopš 2019. gada darbību sācis arī tā e-veikals. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 6500 darbinieku.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment