Rīgā notiks ekomercijas konference “eCOM360”

15.martā, Rīgā, Radisson Blu Latvija viesnīcā norisināsies ekomercijai un tās tendencēm veltītā konference “eCOM360”. “eCOM360” šī gada tēma ir “East meets West” jeb “austrumi satiekas ar rietumiem”.

Uz konferenci ieradīsies veiksmīguuzņēmumu pārstāvji, lai ar apmeklētājiem dalītos savos pieredzes stāstos saistībā ar tirdzniecību interneta vidē dažādās pasaules malās.

Uz skatuves gaidāmas prezentācijas no tādiem uzņēmumiem kā Lenovo, Uber, Google, Philips, Yelp un citiem.

Kā piemēru varam minēt Lenovo globālo e-komercijas vadītāju Ajitu Sivadasanu, kurš pastāstīs kā uzņēmums Lenovo izauga no neliela uzņēmuma Ķīnā līdz multi-miljardu biznesam un savu produktu tirdzniecībai vairāk kā 100 valstīs ar tiešsaistes tirdzniecības palīdzību. Savukārt, Rudi Anggono, Google radošais direktors, pastāstīs par to, cik svarīga e-komercijā ir kreatīvu lēmumu pieņemšana un dalīsies pieredzē par šo tēmu no dažādām pasaules valstīm.

Konferences apmeklētājiem būs iespēja piedalīties arī vairāku uzņēmumu organizētās darba grupās un pieredzes apmaiņas sesijas, kurās uzņēmumu pārstāvji dalīsies savā pieredzē un apmeklētājiem būs iespēja uzdot viņiem interesējošus jautājumus. Īpaši vēlētos izcelt viesus no Ķīnas, kurus uz eCOM360 palīdzēja uzaicināt Eiropas Savienības Mazo un vidējo uzņēmumu Centrs (EU SME Centre).

Viņi konferences laikā pasniegs nodarbību par to, kā uzņēmuma izaugsmei Ķīnas tirgū var palīdzēt Ķīnā īpaši populārā lietotne WeChat.

E-komercija ir augusi kā tirdzniecības kanāls jau kopš 1979. gada, kad angļu uzņēmējs un izgudrotājs Maiks Aldričs izveidoja pirmo tiešsaistes iepirkšanās sistēmu. Tiešsaistes iepirkšanās ir kļuvusi par vienu internacionalizācijas dzinējspēkiem. Kā vēsta Nielsen Holdings veiktā pētījuma dati, 57% no pircējiem, kas iepērkas internetā, pēdējo sešu mēnešu laikā ir veikuši vismaz vienu pirkumu no ārvalstu mazumtirgotāja.

Nepalaidiet garām iespēju mācīties no uzņēmēju veiksmes stāstiem, satikt domubiedrus kā arī galu galā gūt priekšstatu, smelties iedvesmu un noderīgus padomus par to, kādas ir e-komercijas atšķirības rietumu un austrumu pasaulē un kādi ir veiksmīga e-biznesa noslēpumi!

 

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment