Sieviete par 2000 dolāriem nopirka norakstītu Boeing lidmašīnu un pārvācās tur dzīvot

Vēl 1993. gadā nams Misisipi, ASV, kurā toreiz dzīvoja Džo Anna Usseri, viesuļvētras laikā tika sagrauts līdz pamatiem. Simtiem ģimeņu, ieskaitot kaimiņus un pašu Džo, palika bez pajumtes, zaudējot burtiski visu, kas viņiem šajā dienā piederēja.

Tad sievietei nebija ne jausmas, kā izdzīvot šajā katastrofā un kā to visu atjaunot. Galu galā tikai dažus mēnešus pirms tam viņa zaudēja vīru, kurš bija atbalsts un ar kura rokām tika uzcelta viņu māja.

Es stāvēju vietā, kur kādreiz bija mūsu virtuve, un apskatīju visas šīs drupas. Man likās, ka tas ir viss – pienācis gals,” Džo atceras.

Sieviete strādāja par parastu kosmētiķi. Kā jūs varat iedomāties, viņai noteikti nebija naudas, lai uzceltu jaunu māju. Tas bija ļoti grūts periods. Bet pat no izmisuma situācijām ir izeja, un par to ir šis stāsts…

Lasi arī: Divi svarīgākie noteikumi, kas jāievēro, lai piepildītos tavas vēlēšanās un mērķi

Ar nelielu skaidras naudas daudzumu Džo nolēma meklēt lētas iespējas jaunam mājoklim. Viņa sāka meklēt pārvietojamās mājas. Viņa ceļoja uz vairākām vietām, bet tā arī nevarēja atrast neko cienīgu.

Ar budžetu līdz 5000 ASV dolāriem viņai varēja piedāvāt tikai mazas piekabes, kur nepietiktu vietas mātei, dēlam un meitai.

 

 

Visu šo laiku viņa un viņas bērni bija spiesti dzīvot kopā ar draugiem.

“Jā, viņi neiebilda, bet es sapratu, ka es nevaru dzīvot kāda cita mājā un visu laiku būt nasta,” Džo atceras.

1994. gadā nelaiķa vīra brālis Bobs Ferovs, kurš toreiz strādāja par gaisa satiksmes dispečeru Grīnvudas lidostā, ieteica apsvērt neparastu iespēju, proti, nopirkt lidmašīnu, kura vairs nav ekspluatācijā.

 

Viņš vienkārši teica: “Džo, ja nu, ja uztaisīsi māju lidmašīnā, tur pietiks vietas visiem!”

 

Mīlestība no pirmā acu uzmetiena

Galu galā viņa dzīvoja netālu no lidostas, kur viena no vadošajām lidmašīnu atjaunošanas kompānijām regulāri izgatavoja Memfisas grupas lidmašīnas.

Ričvudas rūpnīcas vadītājs Ričards Kalders  pavadīja Džo nelielā ekskursijā. Bet, kad viņa ieraudzīja likvidēto Continental Airlines 727 lidmašīnu, viņa kliedza: “Es to gribu, cik tas maksā?”. Viņa iemīlēja šo aparātu no pirmā acu uzmetiena.

Vecā lidmašīna, kurš vairākus mēnešus laukumā “vāca putekļus”, necerēja atrast jaunu mīlošu saimnieci.
Lidmašīna jau gatavojās ieiet vēsturē, un tikt demontēta metālam.

Boeing 727 ar reģistrācijas numuru 80701 savu pirmo lidojumu veica 1968. gada 11. maijā un lidoja līdz 1993. gada 20. septembrim, pēc tam uzturējās Grīnvudas lidostā.

Lidmašīnas demontāža prasīja vairākus mēnešus. Kad tas tika izdarīts, sieviete to nopirka tikai par 2000 USD – gandrīz bez maksas! Tika aprēķinātas tikai dzelzs izmaksas. Pārvadāšana Džo izmaksāja vēl 4000 ASV dolāru.

Tobrīd lidmašīnai bija pilnīgi neuzkrītošs izskats, un pat pārvadāšanas laikā lidmašīna tika nogāzās no treileriem.

Kad lidmašīna bija uzstādīta, aste tika noenkurota pie cementa balsta, un deguns sniedzās virs ezera krasta līnijas, piešķirot lidmāšinai/ mājai dinamisku izskatu, it kā tā peldētu gaisā. Gandrīz 4 metrus plata kabīne izskatās ietilpīga, un 76 sānu logi un 10 kabīnes logi nodrošina plašu apgaismojumu.

 

 

Šķir otru lapu, lai redzētu kā “lidmāšīnas māja” izksatās no iekšpuses

COMMENTS

Leave a Comment