Nav viegli strādāt klientu apkalpošanas nozarē, ar to saistītajos amatos strādājošajiem noteikti nav sveša preču atgriešana, kura aizņem bezdievīgi daudz laika.
Šis ir saraksts, kurā apkopoti skumjākie lietu atgriešanas gadījumi, kādus darbiniekiem nācies pieredzēt. Šie gadījumi publicēti vietnē Reddit.
#1
“Klienti bieži vien dodas pie mums, lai atgrieztu lielu daudzumu bērnu preču. Bieži vien preces tiek atgrieztas tādēļ, ka meiteņu drēbītes iegādātas zēnam vai zēnu drēbes piemeklētas meitenei, gadās arī reizes, kad pircējs izvēlējies tādas drēbes, kādas bērnam jau ir. Kāda vecāka sieviete atgrieza veselu iepirkumu groziņu ar bērnu drēbēm, tādēļ es apjautājos par mazuli. Viņa ar asarām acīs paskaidroja, ka dzemdībās mirusi viņas vienīgā meita un mazmeitiņa.”
Lasi vēl: Īsi stāstiņi, kas liks tev smaidīt, raudāt un padomāt – īpaši #5!
Šķir lapu tālāk, lai lasītu pārējos stāstus!
Tevi noteikti interesēs
- “Mēs ar Valdi nolēmām tev neko nedāvināt. Mūsu dēls jau tā apber tevi ar dāvanām”, teica vīramāte manā dzimšanas dienā
- “Tu man iedevi ķīniešu nieciņu, kas pēc gada salūzīs” vīramāte nebija priecīga par dāvanu
- Iztērēju visu Māra ietaupījumus un uzrīkoju sev pamatīgu Vecgada vakaru Taizemē; kas viņam par to bija sakāms
- Rēzeknes veikala kasiere ”man pačukstēja” kāpēc nevajadzētu iepirkties pašapkalpošanās kasēs
- “Cik ļoti laiki ir mainījušies” teica mana vīramāte, kad es sacēlu vētru par Omnivas kurjeru, kas kavējas; “Agrāk tādu pat nebija”
- Sinoptiķi atklāj vai Jaunajā gadā sagaidīsim īstu ziemas pasaku: ”Prognozes mainās burtiski pa dienām”








