Nav viegli strādāt klientu apkalpošanas nozarē, ar to saistītajos amatos strādājošajiem noteikti nav sveša preču atgriešana, kura aizņem bezdievīgi daudz laika.
Šis ir saraksts, kurā apkopoti skumjākie lietu atgriešanas gadījumi, kādus darbiniekiem nācies pieredzēt. Šie gadījumi publicēti vietnē Reddit.
#1
“Klienti bieži vien dodas pie mums, lai atgrieztu lielu daudzumu bērnu preču. Bieži vien preces tiek atgrieztas tādēļ, ka meiteņu drēbītes iegādātas zēnam vai zēnu drēbes piemeklētas meitenei, gadās arī reizes, kad pircējs izvēlējies tādas drēbes, kādas bērnam jau ir. Kāda vecāka sieviete atgrieza veselu iepirkumu groziņu ar bērnu drēbēm, tādēļ es apjautājos par mazuli. Viņa ar asarām acīs paskaidroja, ka dzemdībās mirusi viņas vienīgā meita un mazmeitiņa.”
Lasi vēl: Īsi stāstiņi, kas liks tev smaidīt, raudāt un padomāt – īpaši #5!
Šķir lapu tālāk, lai lasītu pārējos stāstus!
Tevi noteikti interesēs
- Ledusskapim ir Ziemas režīms, ko ieslēdz tikai daži: atklāju vienkāršu noteikumu, ko zina reti kurš
- Ko speciālisti klusībā liek veļas mašīnas tvertnē, lai neatgriezeniski atbrīvotos no smakas un pelējuma
- Uzaicināju darba biedru pie sevis uz Talsiem, tomēr viens priekšmets manā vannasistabā sabojāja visu vakaru
- Mēģināju veikt 50 eiro pārskaitījumu, bet to anulēja: izrādās, ka Latvijā oktobrī stājās spēkā kāda prasība
- Vairāk nekā tikai iepakojums: kāpēc apelsīnus un mandarīnus lielveikalos patiesībā pārdod sarkanos sieta maisiņos
- Medu vairs nepērku “kaķī maisā”: eksperta padoms, kā uzreiz atpazīt viltojumu, izmantojot tikai ūdeni







