Toyota Land Cruiser. Nepārspējams spēks. Leģendārs raksturs.

Land Cruiser apvidus automobiļa mantojums aptver vairāk nekā 65 gadus, un tas joprojām ir unikāls automobilis, lepojoties ar spēju apvienot izcilu kvalitāti, izturību un uzticamību ar nepārspētu veiktspēju apvidus apstākļos un aizvien augstāku greznības, prestiža un braucienu komforta līmeni.

Uz ceļa vai apvidus apstākļos, Tu visu kontrolē.

Aprīkojuma vilkšana, izvairīšanās no bedrēm, cīņa ar lietu, sniegu un ledu – neviens cits SUV nespēj piedāvāt jaunā Land Cruiser unikālo dinamikas uz ceļa un veiktspējas apvidus apstākļos kombināciju. Tas ir aprīkots ar braukšanas režīma selektora sistēmu, elektroniski modulētu kinētiskās dinamiskās piekares sistēmu (KDSS), kas optimizē priekšējo un aizmugures stabilizatoru darbību vēl labākai veiktspējai uz ceļa – un Tu esi gatavs jebkam, kas Tevi sagaida priekšā!

Šķērsot upi, braukt kalnā, laisties lejup pa akmeņainu nogāzi – Land Cruiser spēja pārvarēt visizaicinošākos apvidus reljefus un droši nogādāt Tevi mājās ir leģendāra. Multi-Terrain Monitor (MTM) tagad aprīkots ar skatu uz reljefu zem automobiļa (Under Vehicle Terrain View) un panorāmas skata monitoru, kā arī ar Multi-Terrain Select (MTS) apvienojumā ar Crawl Control funkciju – Tu esi gatavs iekarot vissarežģītākos ceļus.

Izsmalcināts komforts

Land Cruiser unikālā funkcionalitātes, meistarības un uzmanības pret ikvienu detaļu kombinācija garantē baudāmu braucienu jebkuros apstākļos. Salona komfortu uzlabo priekšējo sēdekļu ventilācija, elektriski apsildāms vējstikls un apsildāmas logu mazgātāju sprauslas, kā arī nolokāmi sānu spoguļi. Mērinstrumentu panelis aprīkots ar jaunām ciparnīcām, bet jaunā dizaina viduskonsolē novietots 8 collu Toyota Touch 2 & Go multimediju sistēmas displejs un vēl ergonomiskāki, funkcionāli sagrupēti slēdži, kas iedalīti konkrētās zonās. Ar piedziņu, automobiļa vadīšanu un komfortu saistītie slēdži ir viegli lietojami jebkuros braukšanas apstākļos.

Nepārspējams spēka avots

Jaunais Land Cruiser ir aprīkots ar 2,8 l D-4D turbodīzeļa dzinēju ar manuālo vai automātisko transmisiju. 2,8 l D-4D dzinējam ir elektroniski kontrolēta “common-rail” tipa degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas nodrošina augstāku spiedienu un uzlabotu iesmidzināšanas spiediena kontroli. Automātiskās transmisijas versijā 2,8 l D-4D dzinēju var aprīkot ar 6 pārnesumu superinteliģento elektroniski kontrolēto automātisko pārnesumkārbu (6 Super ECT), kurā izmantotas vairākas kontroles sistēmas, kas uzlabo gan degvielas ekonomiju, gan braukšanas veiktspēju.

Rakstu iesaka –

Avots: toyota.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment