Rīga: Latvijas uzņēmēji tiek aicināti apmeklēt tirdzniecībai ar Ķīnu veltītu semināru, kas tiek rīkots eCOM360 konferences laikā.
Sadarbojoties ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA), Ķīnas Tautas Republikas vēstniecību Latvijā un Ningbo pilsētas Ārējo sakaru biroju, konferences laikā tiks organizēta atsevišķa plūsma ar nosaukumu “Starptautiskā tirdzniecība ar Ķīnu”, kas tiks veltīta jautājumiem par eksporta iespējām un komercdarbību Ķīnā.
Jebkurš no apmeklētājiem varēs noklausīties seminārus un uzdot savus jautājumus par tirdzniecības uzsākšanu, e-komercijas darbību, ietekmētāju mārketingu Ķīnā, e-komercijas industrijas pārstāvjiem un politikas veidotājiem no Ningbo apaļā galda diskusijas laikā.
eCOM360 – e-komercijai un digitālajam biznesam veltītā konference notiks 15.martā, Rīgā, Radisson Blu Latvija viesnīcā. Pasākums sapulcēs ekspertus no Google, Uber, Lenovo, Facebook, Wish, Walmart, Philips un citiem pasaulslaveniem uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas digitālajā vidē, kā arī pazīstamus digitālā mārketinga un e-komercijas ekspertus, kuri dalīsies ar savu pieredzi.
“eCOM360 šī gada tēma ir “East meets West” jeb “austrumi satiekas ar rietumiem”, teica konferences galvenais organizators Gļebs Vrevskis, “uz konferenci ieradīsies pārstāvji no dažādām pasaules malām”, lai salīdzinātu e-komercijas trendus savos reģionos, kā arī padalītos ar savu “digitālo” pieredzi ar vietējo auditoriju”.
Uzzināt detalizētu informāciju par konferenci, kā arī iegādāties biļetes var pasākuma mājas lapā: ?https: /ecom360.io? vai rakstot uz e-pastu [email protected]