Visu mūžu mocījos ar putekļiem deflektoros, līdz sieva ieteica kādu foršu tīrīšanas metodi. Tagad es to iesaku visiem

Un tad problēmas risinājums radās nez no kurienes – pēc sievas kārtējā brauciena pamanīju, ka iekšā esošie deflektori ir kā jauni, un pēc jautājuma, kā viņai izdevās sasniegt šādu rezultātu, saņēmu atbildi:

Ar šādas vienkāršas otas palīdzību viņai izdevās panākt gaisa vadu sprauslu stāvokli līdz pilnībai. Šī ir visvienkāršākā un lētākā no putuplasta gumijas uzgali, ko var iegādāties gandrīz jebkurā kancelejas preču veikalā, tā parasti stāv turpat, kur parastās krāsošanas otas. Šo otu ir patīkami lietot, un tā ir ideāls izmērs gandrīz jebkuram deflektoram.

Kā tas ir ērtāk nekā parastā otiņa ar sariem? Jā, vismaz tāpēc, ka šādas tīrīšanas laikā putekļi faktiski tiek noņemti, jo tie paliek uz sūklīša iekšpusē, tie tos savāc sava porainā sastāva dēļ. Bet birste ar sariem to notīrīs tikai uz iekšu vai uz āru, taču šādas manipulācijas noteikti nevar saukt par tīrīšanu.

Atzīmēju, ka atkarībā no tā, kāda veida auto jums ir, arī deflektori var ievērojami atšķirties, tāpēc vislabāk ir iepriekš novērtēt vismaz aptuveno birstes izmēru, aplūkojot attālumu starp sprauslu lielumiem, taču šajā gadījumā parasti jo mazāks, jo labāk, jo Ar mazo otiņu var aizsniegt visnepieejamākās vietas, ko nevar izdarīt ar lielu otu.

Birstītes cena ir aptuveni līdz 2 euro, es domāju, ka tas ir lēti, salīdzinot ar funkcionalitāti, kas īpaši paredzēta mūsu korpusam ar deflektoru. Ja kāds zina veidu, kas ir vēl interesantāks un efektīvāks, dalieties savās idejās komentāros.

Lasi vēl: Vilcene iekrita slazdā, bet blakus slēpās kucēni. Mežsargs nolēmis palīdzēt zvēriem

Vēl pačukstēšu, ja tavam bērnam ir tāfele, tad noteikti līdzi nāca šāda veida otiņa!

Leave a Comment