“Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespējas izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, kas gadā ved 13 miljonus automašīnu! Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā. Bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecu metru melnu “Puma” kaķi vai ļoti pazīstamo “LEVI’S” logotipu, kura platība ir 18 kvadrātmetri. Mēneša laikā šosejas “pastāvīgie apmeklētāji” varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus, kas rotā reklāmas sienu.”
Lasi arī: Maksims Galkins ar asu un niknu video vēršas pie Krievijas iedzīvotājiem
Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā…
…reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Un ne tikai dienas laikā – ir izstrādāta īpaša vieda apgaismojuma sistēma, kura ir īpaši efektīva tumsā.
Pēc Lielbritānijas konsultāciju aģentūras FSP datiem, 2017.gadā lielo Eiropas tirdzniecības centru kopējais apgrozījums sasniedza 16,4 miljardus eiro.
Tevi noteikti interesēs
- Meteorologs Toms Bricis dalās ar biedējošas dabas parādības liecībām, kas šodien bija redzama Zvejniekciemā (+ VIDEO)by Laura Andersone
- NASA novēro satraucošas ziņas: Dienvidatlantijas reģionā sāk samazināties Zemes magnētiskais lauksby Laura Andersone
- Talantīgais un pievilcīgais rallija pilots Mārtiņš Sesks intervijā beidzot atklāj, vai viņa sirdī ir kāda īpaša sieviete (+ VIDEO)by Laura Andersone