“Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespējas izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, kas gadā ved 13 miljonus automašīnu! Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā. Bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecu metru melnu “Puma” kaķi vai ļoti pazīstamo “LEVI’S” logotipu, kura platība ir 18 kvadrātmetri. Mēneša laikā šosejas “pastāvīgie apmeklētāji” varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus, kas rotā reklāmas sienu.”
Lasi arī: Maksims Galkins ar asu un niknu video vēršas pie Krievijas iedzīvotājiem
Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā…
…reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Un ne tikai dienas laikā – ir izstrādāta īpaša vieda apgaismojuma sistēma, kura ir īpaši efektīva tumsā.
Pēc Lielbritānijas konsultāciju aģentūras FSP datiem, 2017.gadā lielo Eiropas tirdzniecības centru kopējais apgrozījums sasniedza 16,4 miljardus eiro.
Tevi noteikti interesēs
- Nekādas ķīmijas – pieredzējuši dārznieki pastāstīja, kā uz visiem laikiem tikt vaļā no skudrām un laputīm dārzāby Anete Vītola
- Prognozes mainījušās – meteorologi Toms Bricis un Martins Bergšteins jau nākošnedēļ prognozē -10 grādu salu, tomēr ne visur Latvijāby Laura Blūma
- Vilku uzbrukumi mājlopiem Latvijā turpina pieaugt – skaidrojam vienu no iemesliemby Laura Blūma
[…] Latvijā top Baltijā lielākais “outlet” veikalu komplekss un tas tik pabeigt jau pavis… […]
[…] Latvijā top Baltijā lielākais “outlet” veikalu komplekss un tas tik pabeigt jau pavis… […]
[…] Latvijā top Baltijā lielākais “outlet” veikalu komplekss un tas tik pabeigt jau pavis… […]
[…] Lasi arī: Latvijā top Baltijā lielākais “outlet” veikalu komplekss un tas tik pabeigt jau pavisam drīz… […]
[…] Lasi arī: Latvijā top Baltijā lielākais “outlet” veikalu komplekss un tas tik pabeigt jau pavisam drīz… […]