“Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespējas izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, kas gadā ved 13 miljonus automašīnu! Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā. Bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecu metru melnu “Puma” kaķi vai ļoti pazīstamo “LEVI’S” logotipu, kura platība ir 18 kvadrātmetri. Mēneša laikā šosejas “pastāvīgie apmeklētāji” varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus, kas rotā reklāmas sienu.”
Lasi arī: Maksims Galkins ar asu un niknu video vēršas pie Krievijas iedzīvotājiem
Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā…
…reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Un ne tikai dienas laikā – ir izstrādāta īpaša vieda apgaismojuma sistēma, kura ir īpaši efektīva tumsā.
Pēc Lielbritānijas konsultāciju aģentūras FSP datiem, 2017.gadā lielo Eiropas tirdzniecības centru kopējais apgrozījums sasniedza 16,4 miljardus eiro.
Tevi noteikti interesēs
- Pirmais noteikums, vārot bietes – un vēl divi svarīgi sīkumi
 - 11 pazīmes, kas liecina par cilvēka skaisto dvēseli, un tam nav nekāda sakara ar izskatu
 - Zīmes, kas liecina, ka kāds nespēj beigt par jums domāt
 - Dalījos ar Wi-Fi ar kaimiņu “uz pāris dienām” — un sapratu, ka tā bija kļūda: stāstu, kāpēc tā vairs nekad nedarīšu
 - “Nesaglabājiet kartes datus” Pēc pirkumiem “Shein” influencerei rodas nepatīkama pieredze
 - Amerikāņu vīrs izrādījās nevis sapnis, bet gan sistēma ar instrukcijām: latviete Ilze atklāj kas nogāja greizi attiecībās
 

        




