“Domāju, ka nevienam no Eiropas autletiem nav iespējas izveidot iespaidīgu mākslas objektu 20 metru attālumā no lielceļa, kas gadā ved 13 miljonus automašīnu! Pastāv viedoklis, ka nav iespējams pamanīt detaļas uz plakāta, kas stāv paralēli ceļam, braucot ar ātrumu 90 km stundā. Bet mūsu gadījumā tam nav nozīmes. Iedomājieties piecu metru melnu “Puma” kaķi vai ļoti pazīstamo “LEVI’S” logotipu, kura platība ir 18 kvadrātmetri. Mēneša laikā šosejas “pastāvīgie apmeklētāji” varēs atcerēties visus jaunā tirdzniecības centra zīmolus, kas rotā reklāmas sienu.”
Lasi arī: Maksims Galkins ar asu un niknu video vēršas pie Krievijas iedzīvotājiem
Neskatoties uz to, ka būvniecība tiks pabeigta novembrī un autleta centra atklāšana paredzēta nākamā gada martā…
…reklāmas siena sāks darboties jau šoruden. Un ne tikai dienas laikā – ir izstrādāta īpaša vieda apgaismojuma sistēma, kura ir īpaši efektīva tumsā.
Pēc Lielbritānijas konsultāciju aģentūras FSP datiem, 2017.gadā lielo Eiropas tirdzniecības centru kopējais apgrozījums sasniedza 16,4 miljardus eiro.
Tevi noteikti interesēs
- Automašīnas krāsa kā personības atspoguļojums: likumsargi atklāja kādas krāsas automašīnas izvēlas tieši agresīvi braucēji
- Šie “atkritumi” jūsu dārzā ir visīstākais dārgums, ko gudri dārznieki nekad neizmet
- Sinoptiķi saka, ka beidzot zinot – vai 2026. gadā būs jāšķūrē sniega kupenas vai jāmeklē gumijnieki
- Kad stādīt ziemas sīpolus: labvēlīgās dienas oktobrī un novembrī saskaņā ar Mēness kalendāru
- Kāds no debesīm atnācis paskatīties, vai jums viss labi: par šādiem kaķiem ticēja, ka tā ir mājas svētība
- Uzvāri Rozmarīnu katlā: vienkāršs paņēmiens, kas var mainīt tavu ikdienu