Ievērojami modernizēts ātrākais un iekārojamākais Audi modelis: Audi R8

Pēc Audi R8 LMS GT3 prezentācijas Parīzes autoizstādē atjaunināts arī sērijveida modelis. Tagad papildus sportiskākam dizainam, Audi R8 Coupé un Spyder ir aprīkots un nodrošināts ar vēl jaudīgāku dzinēju, izteiktāku precizitāti un pārsteidzoši ērtu vadāmību kā sacīkšu trasēs, tā arī braukšanai ikdienā.

Vēl jaudīgāki dzinēji

Audi R8 sirds ir tā V10 atmosfēriskais dzinējs. Klientiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem jaudas līmeņiem. Gandrīz identiska V10 dzinēja tehnoloģija ir veiksmīgi sevi pierādījusi sacīkšu trasēs Audi R8 LMS GT3 un Audi R8 LMS GT4 modeļos. Ģēras (Ungārija) dzinēju rūpnīcā ražotais V10 dzinējs ir ļoti kompakts. Atsevišķs radiators kontrolē motoreļļas temperatūru, kamēr tā tiek padota no sausā kartera. Šis princips ir aizgūts no autosporta un ļauj uzstādīt dzinēju īpaši zemu, tā iegūstot zemāku smaguma centru. Sūkņa modulim ir vairākas sūknēšanas pakāpes, un tas nodrošina atbilstošu eļļošanu visos apstākļos, ieskaitot sānu paātrinājuma pārslodzi līdz 1,5 G, kas Audi R8 ir pa spēkam. Abiem dzinējiem ir uzstādīts benzīna partikulu filtrs.

 

„Audi R8 ieņem unikālu vietu Audi modeļu klāstā visos aspektos,” skaidro Audi Sport GmbH rīkotājdirektors Mihaels Jūliuss Rencs (Michael-Julius Renz). „Tagad tas ir kļuvis vēl jaudīgāks un ātrāks,” piebilst Olivers Hofmans (Oliver Hoffmann), Audi Sport GmbH tehniskais direktors. „Aptuveni 50 procenti kopīgu detaļu ar Audi R8 LMS GT3 un pat vairāk nekā 60 procenti ar Audi R8 LMS GT4 liecina, ka neviens cits automobilis nav tik ļoti pietuvināts autosportam kā Audi R8.”

Maksimāla precizitāte

Veiktās balstiekārtas izmaiņas nodrošina vēl augstāku stabilitāti un precizitāti. Izmainīta ir gan izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma, gan elektromehāniskā stūres pastiprinātāja efektivitāte. Stūres reakcija un sajūta par to, kas notiek ar riteņiem, ir kļuvusi vēl precīzāka gan lielākā, gan mazākā ātrumā.

Atkarībā no izvēlētā dzinēja jau iepriekš zināmajiem Audi drive select režīmiem ar augstas veiktspējas režīmu ir pievienotas trīs papildu programmas: sausam laikam, lietum un sniegam. Tās pielāgo dinamiskos parametrus atkarībā no ceļa seguma saķeres koeficienta. Pateicoties pilnveidotajai elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) sistēmai, vislabāk aprīkotā modeļa bremzēšanas ceļš no 100 km/h līdz nekustīgam stāvoklim ir samazinājies par 1,5 metriem, bet apstāšanās ceļš no 200 km/h – līdz pat pieciem metriem (atkarībā no vides apstākļiem).

Jaunais Audi R8 standartā ir aprīkots ar 19 collu diskiem. Papildu aprīkojumā ir pieejami īpaši viegli pilnībā frēzēti diski ar dinamisku piecu V-veida spieķu dizainu un jaunām vasaras un sporta riepām, kas nodrošina vēl precīzāku vadāmību. Kā alternatīvu standarta tērauda bremžu diskiem Audi piedāvā keramiskos diskus. Papildu aprīkojumā tiek piedāvāts priekšējais stabilizators no oglekļa šķiedras polimēra (CFRP) un alumīnija, kas samazina svaru par aptuveni diviem kilogramiem.

Dinamiskāks un sportiskāks

Jauno Audi R8 modeļu uzlabojumi manāmi arī vizuāli. Vienotajam radiatora režģim ir platāka un plakanāka forma. Lielās gaisa ieplūdes atveres veido platas joslas. Plakanās atveres dzinēja pārsegā atsauc atmiņā leģendāro Audi Ur-quattro modeli. Jaunais priekšējais spoileris ir kļuvis platāks – līdzīgi kā izteikti zemā gaisa atvere aizmugurē. Visi šie elementi izceļ Audi R8 sportisko izskatu. Gaisa filtrs dzinēja nodalījumā atrodas zem jauna, trīsdaļīga pārsega, kas pēc izvēles var tikt izgatavots no plastmasas vai oglekļa šķiedras.

Audi klientiem būs iespēja izvēlēties kādu no trīs virsbūves apdares komplektiem, atkarībā no dzinēja varianta. Šie komplekti papildina priekšējo spoileri, sānu apdari un difuzoru ar dažādiem akcentiem. Pastāv arī iespēja izvēlēties Audi riņķus un emblēmas glancēti melnā krāsā. Audi exclusive klāsts piedāvā klientiem iespēju personalizēt daudzas sava Audi R8 detaļas – kā no ārpuses, tā auto salonā.

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru