Opel līdz 2020. gadam prezentēs 8 pilnībā jaunus vai atjauninātus modeļus

Opel turpina īstenot PACE! plānu modeļu ofensīvai, lai apmierinātu klientu vajadzības un nodrošinātu atbilstību krasajām Eiropas mēroga CO2 vadlīnijām, kas stājas spēkā 2020. gadā. Turpmākais modeļu piedāvājums nodrošinās gan uzņēmuma, gan izplatītāju tīkla ilgtspējīgu un veiksmīgu nākotni. No 2019. gada sākuma līdz 2020. gada beigām uzņēmums prezentēs astoņus jaunus vai atsvaidzinātus modeļus, galvenokārt ieguldot apjomīgajos un rentablajos segmentos. Līdz ar to Opel modeļu piedāvājums būs viens no jaunākajiem starp visu izmēru ražotājiem.

Ar savu PACE! plānu, Opel ir nepārprotami apņēmies katru gadu ievest tirgū vismaz vienu pilnīgi jaunu modeli. 2019. gadā Opel prezentēs jaunās paaudzes bestselleru Corsa un veiksmīgā Vivaro pēcteča kravas un pasažieru versijas. Tiks piedāvāti arī papildu varianti un aprīkojuma versijas Combo modelim, tādējādi ievērojami atjaunojot vieglā komerctransporta piedāvājumu. Populārās Opel Mokka X pēcnācējs ir gaidāms 2020. gadā, un tam būs izšķiroša stratēģiska nozīme, lai līdz 2021. gadam uzņēmuma SUV pārdošanas apjomi palielinātos no 25 līdz 40 procentiem.

“Opel kļūs elektrisks” bija viens no mērķiem, ko uzņēmums apņēmās 2017. gada novembrī PACE! plāna ietvaros. Pasūtījumu pieņemšana gan pilnībā jaunajai piecvietīgajai Corsa un Grandland X PHEV, kas tiks ražoti Eisenahā, sāksies līdz 2019. gada vasarai. Līdz 2020. gada beigām Opel piedāvās kopā četrus elektrificētus modeļus, kas izmainīs e-automobiļu tirgu no nelielas nišas uz lielu apjomu. Līdz 2024. gadam katrs Opel modelis būs pieejams arī elektrificētā versijā. Opel sniegs gan tehniski, gan ekonomiski ļoti interesantus piedāvājumus, kā arī demokratizēs elektroenerģijas mobilitāti, tajā pašā laikā turpinot uzlabot iekšdedzes dzinējus.

Lai veicinātu CO2 atbilstību un koncentrētos uz lielapjoma segmentiem, Opel ADAM, KARL un Cascada netiks nomainīti pēc to dzīves cikla beigām, bet tie paliks pārdošanā līdz 2019. gada beigām. Ar jauno piedāvājumu Opel 2020. gadā turpinās nosegt apmēram 80 procentus no galvenā tirgus apjoma – ar ievērojami lielāku efektivitāti un izteiktu fokusu uz klientu vajadzībām, vienlaikus vienkāršojot piedāvājumu.

“Ņemot vērā krasās CO2 normas, mūsu pienākums ir veidot ilgtspējīgu nākotni mūsu uzņēmumam un mūsu dīleriem ar konkurētspējīgu pasažieru auto un vieglā komerctransporta piedāvājumu. Opel piedāvās modeļus ar aizraujošu vadāmību un emocionālu dizainu, tostarp ļoti konkurētspējīgus vieglā komerctransporta modeļus, piemēram, jauno Combo un Vivaro. Klienti būs ieguvēji no plašās inovatīvo tehnoloģiju ieviešanas un pieejamās elektrifikācijas,” saka Opel vadītājs Mihaels Lohšellers. “Jaunākās saņemtās balvas, piemēram, “IVOTY 2019” mūsu Combo, parāda, ka esam uz pareizā ceļa.”

Vācijas ražotājs ar gandrīz 120 gadu ilgām automobiļu ražošanas tradīcijām visiem jaunajiem modeļiem piesaista PSA grupas platformas un novatoriskās dzinēju tehnoloģijas. Opel ir iespaidīgi pierādījis savu efektivitāti šogad: viss piedāvājums bija un ir pilnībā pieejams pie dīleriem savlaicīgi, lai pārietu uz Vispasaules harmonizēto vieglo transportlīdzekļu pārbaudes procedūru (WLTP). Turklāt Opel jau ir pilnībā gatavs jaunajam Euro 6d-TEMP emisiju standartam un piedāvā 127 pasažieru automobiļu modeļus, kas atbilst prasībām, kas stāsies spēkā attiecībā uz visām jaunajām reģistrācijām 2019. gada septembrī. “Mūsu apņemšanās attiecībā uz Euro 6d-TEMP ir daļa no mūsu stratēģijas kļūt par līderi transportlīdzekļu emisiju samazināšanā un mūsu uz klientu vērstas pieejas galvenais pīlārs. Ikviens, kas tagad iegādājas jaunu Opel, var neuztraukties par aizliegumu iebraukt pilsētā emisiju ierobežojumu dēļ,” saka Lohšellers.

Rakstu iesaka:
Avots: opel.autofavorits.lv

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment