Vīrietis aizkustina pusi pasaules, lidmašīnā atdodot biznesa klases sēdvietu mammai, kura veda slimo meitiņu uz slimnīcu

Kad lidojums bija galā, daudzi pasažieri uz lidmašīnas klāja pateicās viņam par šo žestu.

Tikmēr Džeisons, kurš lido aptuveni četras reizes nedēļā un ir American Airlines biežāko pasažieru statusa augšgalā, par savu labo darbu vairāk neko nedomāja, kamēr Kelsija nedalījās par savu pieredzi Facebook.

“Vīrietim 2D sēdvietā. Šodien tu ceļoji no Orlando uz Filadelfiju. Es tevi nepazīstu, bet varu iedomāties, ka tu mūs kaut kur redzēji. Es stūmu ratiņus, rokās turēju autiņbiksīšu somu un arī skābekļa mašīnu manai meitai. Mūsu sejās bija smaids, jo devāmies satikt “draugus” Filadelfijas bērnu slimnīcā”, Kelsija iesāka savu ierakstu Facebook.

“’Mēs iekāpām lidmašīnā, iekārtojāmies mūsu sēdvietā pie loga un jokojām par tiem, kam “paveiksies” sēdēt blakām mana skaļā, bet laimīgā mazuļa. Tad atnāca stjuarte un man paziņoja, ka tu gaidi, lai samainītu sēdvietas. Tu mums atdevi savu ērto pirmās klases sēdvietu.”

Kelsīja sacīja, ka lidojuma līdzbraucēja jaukā rīcība viņai atgādināja, cik viņa un viņas vīrs Jurijs patiesībā ir svētīti.

“Es nevarēju apturēt asaras, un raudāju, kamēr virzījos uz lidmašīnas priekšgalu, kamēr mana meita Lusija smējās!”

“Arī mana meita sajuta reālu, tīru labestību. Es smaidīju un tev pateicos, kad mēs samainījāmies vietām, bet es nepateicos pienācīgi.”

“Tāpēc… paldies! Nevis tikai par pašu sēdvietu, bet par to, ka pamanīji.”

“Par to, ka pamanīji mūs un apjauti, ka varbūt ne vienmēr viss ir vieglu. Par to, ka izlēmi mums parādīt šādu laipnību. Tas man atgādināja, cik tomēr daudz laba ir šajā pasaulē. Es nevaru sagaidīt, ka kādu dienu to varēšu izstāstīt Lusijai. Tikmēr .. mēs par to pastāstīsim citiem. AA lidmašīnas 588 reisa pasažieri ar sēdvietu 2D, mēs jūtamies patiesi iedvesmoti par tavu dāsnumu!”

Kelsijas ieraksts kļuva ļoti populārs, ar vairāk nekā 600 000 “like” un 400 000 dalījās ar šo ziņu tālāk.

Kelsija sacīja, ka viņa cer, ka citi pēc šī stāsta izlasīšanas, dosies ārā un arī darīs labu citiem cilvēkiem.

“Tu nekad nevari zināt, kam cilvēks iet cauri. Tik daudzi cilvēki mums ir palīdzējuši. Viens mazs laipnības žests atstāj tik milzīgu iespaidu,” viņa sacīja. “Un, kad dodies tālāk savā cīņā, lai kā arī neizskatītos, atmaksā citiem ar to pašu!”

“Paldies tev pasažieri 2D! Pasaule ir izsalkusi pēc laipnības… un es ceru, ka par to, kas ar mums notika vakar, izskanēs tālu”, viņa noslēdza savu ierakstu.

Džeisona sieva Kristija pamanīja, ka ieraksts izplatās internetā nedēļas nogalē kopš vīra atbraukšanas mājā. American Airlines kopš tā brīža palīdzēja Džeisonam un Kelsijai sazināties vienam ar otru.

“Paldies nenosegs tavu rīcību,” Kelsija rakstīja Džeisonam privātā vēstulē. “Pasaulei noteikti nepieciešama tava laipnība.”

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment